Relexte zomerpictures van Sifra(Kennedy)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jojo23

Relexte zomerpictures van Sifra(Kennedy)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 19:31

Hoiii.

Was gisteren even lekker relaxt aan het rijden geweest met het mooie weer.
We hadden de hele week al flink getraint dus een relaxt dagje tussendoor is dan wel lekker zo wel voor paard als voor mij Bloos Clown .. Vork
Me vriendin(bedankt Chilly Haha! ) kwam even gezellig langs met de kinderwagen,die ze nog nooit van dichtbij had bewonderd Haha! .
Dus heeft ze even wat foto's gemaakt Haha! .
De foto's zijn gemaakt op het moment dat ik er net op zat maar ze waren tegelijk ook bezig langs de bak met de enge trekker om de kuilbalen te plek te leggen die net van het land kwamen,dat is natuurlijk reuze spannend en moet dus ook goed in de gaten gehouden worden Duivel Haha! ..Ze moet natuurlijk op elk moment weg kunnen rennen of schrikken Haha!
De bedoeling was op haar lekker lang laag te rijden maar ja dat mislukte hierdoor wat Bloos Haha! ...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Net het verkeerde moment,de leuke kinderwagen op de achtergrond met Xander erin Haha!

Afbeelding
Weer zo'n leuk moment Vork

Afbeelding

jojo23

Re: Relexte zomerpictures van Sifra(Kennedy)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 19:39

Ben er nog 1 vergeten Haha!
Het eerste rondje in stap Vork
Afbeelding

Chilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 08:01

Hey!

Ze ziet er wel supergoed uit hoor, ze glimt zo mooi! Verder was t wat hectisch allemaal maar ik vond dat ze desondanks toch heel braaf was hoor!
Ach, 't gaat eigenlijk altijd wel goed met jullie so keep up the good work!In Siegerswoude maar even flink aan de bak zou ik zeggen, succes!

Dikke tut Chilly

SweetGirliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 10:14

Mooi paardje hoor! ziet er heel gezond uit! Wat heb je trouwens een leuk dekje. Is het vzh ofr dressuur? en is de kleur zwart of dblauw? waar heb je het gekocht?

Diesel54

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 08:23

WOW wat glimt je peerd! Enne door alles eromheen staan de oortjes er juist mooi attent op!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 09:06

Ziet er goed uit hoor!! Jouw kennedy lijkt wel een veel ouderwetser type dan de mijne, maar ik vind haar wel heel erg mooi.

Je kan echt zien hoe goede combi jullie zijn. Zelfs de kinderwagen past er echt bij

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 09:08

SweetGirliej schreef:
Mooi paardje hoor! ziet er heel gezond uit! Wat heb je trouwens een leuk dekje. Is het vzh ofr dressuur? en is de kleur zwart of dblauw? waar heb je het gekocht?

Dank je..de sjabrak is zwart van kleur met een sierrandje erom heen in het zandkleur,het is dressuur..ik heb het gekocht bij de lidl Haha! Haha! bijna 20 euro ofzo valt erg mee dus...zit ook een bondje onder over het zadel gedeelte.

Fianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:19

Prachtig glimmend paard.. Maar oei, wat eng.. die kinderwagen zo in de bak... Huilen

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 14:06

Diesel54 schreef:
WOW wat glimt je peerd! Enne door alles eromheen staan de oortjes er juist mooi attent op!

ja viel mij ook op idd dat d eoren er mooi op staan Haha! Clown

__PSM__ schreef:
Ziet er goed uit hoor!! Jouw kennedy lijkt wel een veel ouderwetser type dan de mijne, maar ik vind haar wel heel erg mooi.

Je kan echt zien hoe goede combi jullie zijn. Zelfs de kinderwagen past er echt bij

Thanks...opzich is ze niet echt ouderwets gebouwd hoor,maar super luxe ook weer niet,maar ze heeft veel uitstraling vander zelf,heb die van jou ook even bekeken,maar die is ook erg leuk Haha!

Fianne schreef:
Prachtig glimmend paard.. Maar oei, wat eng.. die kinderwagen zo in de bak... Huilen

Ja we hadden echte schriktraining Clown

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 14:09

Allememachtig, wat glimt ie! Maar net als fianne vind ik een kinderwagen ín de bak ook niet echt een strak plan. Zeker niet aangezien er nog een kind inzat ook Knipoog
Vind het er lekker uitzien, je houding is echt super gewoon !(alleen handen een klein tikkie hoger)

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-07 20:08

Myukii schreef:
Allememachtig, wat glimt ie! Maar net als fianne vind ik een kinderwagen ín de bak ook niet echt een strak plan. Zeker niet aangezien er nog een kind inzat ook Knipoog
Vind het er lekker uitzien, je houding is echt super gewoon !(alleen handen een klein tikkie hoger)

Thanks,ben idd nog steeds bezig om te leren dat die handen wat hoger moeten Haha! Bloos

Die kinderwagen ben ik niet dichtbij in de buurt geweest.heb het trouwens zelf ook niet in de bak gezte,moest wel want op het pad naast de bak waren ze bezig...het ding staat echt in de hoek,daar ridjen we niet eens langs Haha!

noellakinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 20:30

mooi paardje ziet der netjes uit.

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 21:15

Fianne schreef:

Ja we hadden echte schriktraining Clown[/quote]

Ik denk dat ze bedoel van wat gevaarlijk als je paard wegspringt en dan tegen of in o.i.d tegen de kinderwagen aankomt.
Vind ik ook niet echt een slimme actie.

Wel erg leuk dier trouwens.

SweetGirliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 21:50

jojo23 schreef:
SweetGirliej schreef:

Dank je..de sjabrak is zwart van kleur met een sierrandje erom heen in het zandkleur,het is dressuur..ik heb het gekocht bij de lidl Haha! Haha! bijna 20 euro ofzo valt erg mee dus...zit ook een bondje onder over het zadel gedeelte.

ik vind het een leuk dekje en het zou ook goed bij mijn paard staan. Ik heb toen ook van die actie gehoord in de lidl maar volgens mij verkopen ze dat nu niet meer toch?

Ros_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 22:09

Ik word er blind van zo erg glimt ie! Pling
gr rosanne

Bolzak23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 22:40

hallo .. bedoel er niets mee hoor maar wrom zomerfotos??? hahaha het is toch herfst. Gestoord

Je had er wel lekker weer bij Pling

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 09:12

Wauw wat een glim. Leuk paard, leuke naam haha, mijn paard heet ook Sifra!

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 10:38

Ros_ schreef:
Ik word er blind van zo erg glimt ie! Pling
gr rosanne

sifra01 schreef:
Wauw wat een glim. Leuk paard, leuke naam haha, mijn paard heet ook Sifra!

Dank je wel,ja ze glimt enorm,hihi..gezond teken denk ik dan maar Haha!
Bolzak23 schreef:
hallo .. bedoel er niets mee hoor maar wrom zomerfotos??? hahaha het is toch herfst. Gestoord

Je had er wel lekker weer bij Pling

Ja zomerfoto's. Clown .voelde die dag wel zo Bloos ...erg warm Haha!....dacht we hebben immers de zomer zo wat ook overgeslagen dan nu nog maar effe Haha! ...nu is het toch wel echt hefst geworden en erg koud soms Haha!

@SweetGirliej ..ja ze hebben geregeld(2x in het jaar) die dekjes,moet je de folder effe in de gaten houden daar komen ze dna wel in te staan Haha! ..hebt ook allemaal verschillende kleuren