Lucky is een 3,5 jarige arabier x draver ruin (ong. 94 % arabisch bloed) en hij is, kort uitgelegd, sinds 1,5 maand onder het zadel. (voor meer info zie: pagina 3 van http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=105&t=837625&p=30298279&hilit=later+in+rijden+is+sterker+paard#p30298279)
Op het moment heb ik 1 keer per week een half uur privé les met hem, 1 keer per week rijdt ik hem 20 minuten zelf in de bak en 1 keer per week gaan we in het bos een staprit doen, verder longeer ik hem 1 keer in de week, heeft hij 2 dagen rust en doe ik 1 keer in de week grondwerk met hem of maken we een wandeling (tenminste dat is het zo ongeveer).
Dit zijn de allereerste "echte" rijfoto's van ons... Door (de kwaliteit van) de foto's lijkt het net alsof hij soms wat gespannen is, maar voor mijn gevoel is hier geen moment echt spraken van geweest. Ook zie ik dat het lijkt alsof ik niet rechtop zit (komt misschien ook door vest) en mijn stijgbeugels wat te kort zijn, maar ondertussen heb ik ze al een stuk langer, en ik ben ook gewend op een springzadel te rijden

Verder commentaar laat ik aan jullie over, alle kritiek mag, maar onderbouw het wel, zodat ik er wat aan heb

Groetjes Pauline, oja de foto's staan niet allemaal op volgorde..
Een rustig drafje:

Even buigen:

Behalve dat het lijkt alsof ik een zoutzak ben, best een mooie foto':

Deze ook:

Galopje, hier wel nog wat spanning zichtbaar..

Lol met je knol:

Even buiten uitstappen:

Nou dit waren ze, ben benieuwd naar de reacties en adviezen, alvast bedankt...