de clinic werd geven door Gerard Euser.
na de clinic kon je een half uur lessen bij Marcel De Bruin.
Het lessen ging hartstikke goed, ga zelf ook bij hem lessen.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

commentaar mag maar hou het vriendelijk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

NatassJa schreef:Wat een mooi paard!!! Heb eigenlijk weinig commentaar..
Hihi..
Nee was echt super gaaf!! Kreeg alleen maar complimenten.
Alleen met schouderbinnenwaarts was mn binnenhand iets te streng.
Vond dat hij erg fijn les kon geven en ze liep als een tierelier
Ze gaat nu echt showen en gaat zich meer dragen.
Begint nu NOG meer een super paardje te worden:D

ja komt omdat ze met drie man in de bak reden en daar het bestefoto's kon maken.
! Jotee schreef:Hmm commentaar... Valt bijna niet te geven aangezien het bijna allemaal dezelfde foto's zijn die van voren zijn genomen... Vind het een erg onlogische keuze die je gemaakt hebt om van deze foto's commentaar of complimenten te vragen... Paard ziet er wel leuk uit! Maar waar is je cap? En er ligt hoogwaarschijnlijks geen geld op de grond hoor!![]()

NatassJa schreef:Jotee schreef:Hmm commentaar... Valt bijna niet te geven aangezien het bijna allemaal dezelfde foto's zijn die van voren zijn genomen... Vind het een erg onlogische keuze die je gemaakt hebt om van deze foto's commentaar of complimenten te vragen... Paard ziet er wel leuk uit! Maar waar is je cap? En er ligt hoogwaarschijnlijks geen geld op de grond hoor!![]()
Hmm heb toch echt 5 cent gevonden
Cap is idd eigen keuze, zal wel verstandiger zijn maar ja was ook veel te warm en ze liep super braaf.
Zijn misschien geen logische foto's om hier te plaatsen, maar wilde toch een indruk geven.
Ik kan zo van de foto's zeggen dat ze fijn en ontspannen loopt. Zo vind ik het er ook uitzien.
Hoop dat meerdere mensen dit ook met mij zien, en niet alleen doordat ik weet dat ze ook zo liep.
.... geef goed les hor... was marcel de bruin zijn vriend ofniet??/ want dan is het een andere marcel die ik ken