Ze bleef de hele tijd stilstaan, met aansingelen niet bijten niks, doen bijna alle pony's wel. Was dus in de bak, iedereen boven in de kantine kijken want Claire bokt altijd en is heel vervelend. Nou ik kan je vertellen; ik heb heel fijn gereden. Ik heb me gericht op het vertrouwen omdat ik nog nooit op haar gereden had.
Iemand die bij mij in de bak reed zei; je moet wel een zweepje pakken anders bokt ze je eraf enz. en je moet goed op het hoofd letten want anders doet ze haar hoofd bij de grond en dan bokt ze je eraf enz. maar k was weer eigenwijs en ik trok me er nergens wat van aan!
Ik heb nog Nooit zo'n fijne pony gereden!!
. Ze is niet 'manegeponyachtig' (met hoofd schudden enz.) wat typische manege paarden doen. en Stap, draf en galop gingen super maar 1x toen bokte ze schuin.. k heb haar natuurlijk wel gestraft daarvoor en toen hield ze wel op met schuin bokken maar ze heeft een ander probleem.. Als madam geen zin heeft gaat ze in het midden staan en als je been geeft dan is het een hele hoge bok en dan loopt ze in slakkentempo door. Ik zou graag weten wat ik hiertegen kan doen.Ik ben niet bang als ze bokt, normaal heb ik dat wel als andere pony's bokken maar ik voelde met echt 100% save en als ze bokte moest ik ook lachen
Tips?
p.s. ik rijd bij www.rijhaldemars.nl