Nieuwe foto's van Bud!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 18:25

Jammer dat ik de foto's niet kan zien? Die schijnen heel mooi te zijn Lachen

Tja, over 2,5 jaar inrijden... Nou, eigenlijk dus 2 jaar. Ik vind het behoorlijk vroeg. Opzich niet te vroeg misschien meer teveel. 4 keer in de week is toch best wat, ookal is het 'maar een half uur'.
Pinky is ook toen hij 2,5 jaar was beleerd. Achteraf had ik misschien liever wat langer gewacht, denk ik. Al zei iedereen dat hij eraan toe was en liet hij dat ook blijken.. Echter is hij 3 weken vol getraind (professioneel!) en daarna heeft hij rust gehad. Maximaal 2 keer per week iets doen en maximaal 1 keer per 2 weken mennen.
Nu is hij 3,5 en doe ik het nogsteeds hetzelfde (soms 3 keer werken in de week en maximaal 1 keer per week mennen). Ik wil echt mijn pony niet overvragen. Ik zou het niet aankunnen als ik erachterkwam dat hij ergens last van kreeg door mij!

Ik hoop echt dat je weet waar je mee bezig bent... Je zet het toch wel door wat we ook zeggen, denk ik. Maar ik hoop voor je dat bud er ook echt klaar voor was en hij hier niet op latere leeftijd klachten aan over houdt...

Het valt mij inderdaad ook erg op dat er maar weinig bokkers echt negatief reageren. Maarja, dat is bokt, denk ik

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 18:43

De foto's...... ja daar ging het helaas al niet meer over, als je de berichten leest kan je zien dat het meer een topic over het afbeulen van een 2,5 jarig paardje ging...... Dus de foto's zijn weg, evenals Xono.

Ik las overigens net het stukje van de moderator van dit forum en wil toch even een paar dingetjes aanhalen:

Wat mag wel:
Je mag hier op een leuke wijze op elkaar reageren. Verward Velen hier hebben kennelijk niet alleen een oordeel over een ander klaar, maar ook een eigen ingeving van wat LEUK is.

Wat wordt niet op prijs gesteld?
Als je niets positiefs of opbouwends kunt zeggen over een foto reageer dan niet.

Overigens moderator is het denk ik tijd voor een slotje.

Gelukkig houdt Xono nu meer tijd over om zijn paardje verder af te beulen. Misschien dat hij dan toch nog in de reining mee kan doen op de kerstwedstrijd. De spins gaan al super, alleen die sliding van 8 meter vinden we nog wat aan de matige kant. Maar even goed de sporen erin prikken en dan moet dat toch ook binnen een weekje wel goed komen.

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 18:51

Tja, Laika, je hebt wel gelijk..

Colin ook trouwens.. Iedereen heeft hier al zijn of haar oordeel klaar, dat vind ik niet aardig..

Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar wat ik hier lees gaan ook mijn nekharen van overeind staan.. Misselijk

Colin weet heel goed waar hij mee bezig is.. Vertrouw nou gewoon op zijn oordeel!! Buddy vind het werken leuk en hij leert supergoed en snel als ik Colin zo mag geloven..

Laat die jongen gewoon en als je niets zinnigs te zeggen hebt hou dan je mond dicht!!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 18:52

Mens, we katten Xono niet af, we geven alleen onze mening
Mogen we dan helemaal niks meer zeggen, ik krijg ook vaak genoeg comentaar net als de meeste hier.
En nu is het in 1 keer verschrikkelijk? Maar het is weer duidelijk, Bokkers kunnen niet tegen kritiek of afwijkende meningen. Jammer.

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 18:54

Volgens mij heeft niemand gezegd dat hij z'n paard afbeult. Wel denken sommigen, waaronder ik, dat Buddy eerder stuk zal zijn omdat hij te vroeg, te veel van hem vraagt.
Volgens mij is er niemand die Xono hier minder om zal 'mogen' en ik zie dus niet in waarom hij weg zou moeten blijven.
Verder hebben heeeel veel mensen iets over Buddy zelf gezegd, we zijn het er geloof ik allemaal over eens dat het een ontzettend mooi paard is.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 18:57

Eeh, Laika, ik kan ook nog wel een paar regels uit Algemeen aanhalen die gaan over het tot 10 tellen voor je reageert op iemand waarvan je denkt dat ze een negatieve reactie plaatsen.

IMO blijft iedereen behoorlijk netjes in het topic. Het gros van de mensen geeft complimenten over de fotos, een aantal mensen geeft aan dat ze alle vertrouwen hebben in Colin en een paar mensen zegt dat ze zelf een paard niet met 2 jaar in zouden rijden. Er is hier helemaal niemand die Colin een dierenbeul noemt of dat suggereert. Je laatste alinea raakt kant noch wal. IMO moet hij even buiten een rondje gaan lopen, een lach op z'n gezich toveren en het topic dan nog een keer doorlezen. De enige die ik hier behoorlijk pissed zie reageren in Colin zelf die dingen aanneemt die er niet staan. Sure, sommige reacties hier zijn niet alleen 'ooooh, wat een leuk paardje' en niet alle berichten zijn even subtiel maar IMO wordt er op deze niet zo super positieve berichten enorm fel gereageerd. IMO onterecht.

Ik hoop iig dat Colin een beetje afkoelt en het topic dan nog eens gaat lezen met een neutrale kijk en niet meteen met de gedachte van 'stelletje eikels, ik ben geen dierenbeul'. Scheve mond

Maar goed, heeft allemaal weer lang genoeg geduurd, ik denk dat alles nu wel zo'n beetje gezegd is.