), die nogal eens wil struikelen.http://www.youtube.com/watch?v=mPmhNVmaElI
Veel kijkplezier.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), die nogal eens wil struikelen.__Marloes schreef:Wat mij meteen opviel is dat jij met jouw blooper niet genoeg voor de hindernis in je zadel zat. Dat vind ik tijdens het pacour stukken minder. Volgens mij had je dan wel mee kunnen geven en was je waarschijnlijk ook niet gevallen.
Het pacour ziet er goed uit! Jou houding is netjes alleen je hoeft niet tot na de hindernis in de verlichte zit te rijden. En op deze hoogte hoef je ook nog niet op de hals te hangen. Probeer wat meer te gaan staan in je beugels en naarvoren te kijken. Probeer gelijk na de sprong al gelijk recht te zitten.
... ge pony struikeld jij zweeft boven het zadel ... ik zou proberen iets met meer tempo te rijden en na de hindernis weer snel terug in het zadel en wat meer achterover zitten, omdat je nu te veel naar voren zit.. met je bovenlichaam

) 

die moeten er ook zijn ! Je zou het toch moeten leren.. je kan niet meteen Z springen he..
haha..