Ow ja, dat "laatste keer" is omdat ik full-time over ga op western/bitloos (touwhalster). Ik ben hem nu al aan het omzetten, en dat gaat gewoon zo goed dat ik alle bitten het huis uit gooi!
Hier doe foto's:

Even z'n mooie koppie (was beetje bezweet
)

Ik heb wél ingesprongen, maar zijn geen foto's van gemaakt!

"Gister was het toch een oxer?"

Haha, ik had verwacht dat hij een héle vroege sprong zou maken (en dat ik daardoor naar achter zou schieten, dan geef ik hem extra de ruimte) maar niets bleek minder waar, hij zette juist heel láát af! Maarja, ik zit níet in zijn mond!

Met het springen hou ik hem inderdaad héél lang, en daar wil ik eigenlijk niets aan doen
Juilie mogen best "surgesties" geven, of redenen waarom ik hem dan wel langer zou houden, maar in principe heb ik er nu weinig/niets aan omdat ik hem om ga scholen 
Hopelijk krijg ik nuttig commentaar waar ik daadwerkelijk iets mee kan, s.v.p. geen one-liners of niet onderbouwd!
Maargoed, leuk paardje. Waarom wil je niet meer met 'm springen, je zegt dat je hem om gaat scholen, maar je kan toch nog wel blijven springen, want zo te zien heeft je paard er wel lol aan. Volgende keer (als die er komt) kan je beter een balk nog tussen de hoogste en de grondbalk leggen.
Hij basculeert niet zo mooi boven de sprong, maar als je 'm toch gaat omscholen
Sorry dit is niet gemeen bedoelt hoor, maar hij is een beetje te groot volgens mij
. Bij mij hielp het echt enorm om dubbel te longeren. Mutsje vind ik zelf ook niet echt prachtig, misschien een maatje kleiner? Verder heeft ie een leuk koppie!