)Het was zulk lekker weer dat ik op het laatste moment toch maar besloten heb om mee te doen. Het was voor ons allebei de eerste keer.En het was wel even spannend, je weet natuurlijk nooit wat je paardje ervan vind...Gelukkig heeft mijn paard wederom weer bewezen dat ze BOM-proof is.
Het is een beetje traditie geworden om je te verkleden.

Hier stonden we in een straat te wachten totdat we onze kunsten mochten laten zien.

En hier gingen we van start. De eerste keer schrok July een beetje, want er lag een fotograaf op de grond foto's te maken, misschien wel van haar sokken

Ze had het enorm naar haar zin, al die tijd had ze haar oortjes naar voren

En de voetjes van de vloer!!!
Er was ook nog een show van de club waar ik lid van ben, namelijk de Killesteynruiters in Lexmond. Ze gingen als Lord of the Rings

En zo stond mijn moppie te wachten voordat ze op mocht, schatje he, lekker onverstoorbaar

Ik heb genoten, ben enorm blij dat ik meegedaan heb. Ik had 1 keer raak gestoken, dus mocht helaas niet door naar de volgende ronde! Volgend jaar ga ik mij maar ruim van te voren beraden over mijn outfit, zou namelijk wel graag de originaliteitsprijs willen winnen.
Bedankt voor het kijken, en laat een berichtje achter!

)