Losrijden
1.

Losrijden
2.

3.

4.

5.

6.

7.

Proberen een beetje te strekken in draf
8.

Galop
9.

Terugweg van de bak naar huis
10.

Terug naar huis
11.

Terug naar huis
12.

Thuis
13.

Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Er mogen idd wel wat kilootjes af bij je fjord..
Moet ik echt aan werken. Het zadel ligt ook niet helemaal perfect zoals jullie zien op de foto´s. Ik denk dat ik hem maar weer eens moet laten opvullen. En ja t paardje is inderdaad ook te dik. Hij is al op dieet maar de kilo´s willen er nog niet af :S En Thorno is 1.50m dus voor een Fjord redelijk aan de maat! Ik ben 1.67 dus een beetje gemiddeld geloof ik. UpDate_ schreef:Ik denk dat je zadel te klein is...volgens mij heb je een Stubben scandica. Weet het niet zeker hoor...maar als het een stubben scandica is, is dan de boom verbreed?
! Hij lijkt me op sommige momenten alleen wel heel sterk, klopt dat?
Ik ben nu met lessen ook bezig meer stelling te vragen... Dus dat inbuigen komt daarna
Hij is op links heel sterk dus moet eerst de stelling voor elkaar hebben zegt mijn instructrice en daarna weer verder met de buiging.
en dat dekje is ook mooi
PoEmTa_hvj schreef:leuke fjord vind die lange manen wel mooi bioj haaren dat dekje is ook mooi
maar probeer meer je hakken uit te drukken en werd ie op foto 8 een beetje sterk ?? (je linkerhand) voor de rest ziet het er netjes uit .. !!! ga zo door !!!

rianne6 schreef:Ja hij kan voor een Fjord wel redelijk ruim lopen. Maar op foto 8 valt hij uit elkaar. En simmyenik, ik ben benieuwd naar de foto´s