Whisper @ work ...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Timeless_

Whisper @ work ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 12:17

Hoi!

Hieronder staan wat foto's van mijn paardje.

Kritiek en opbouwende commentaar mag je geven, maar gelieve ons niet af te breken.

Ik zet deze foto's hier namelijk naar aanleiding van mijn vorig topic : viewtopic.php?f=8&t=822161&hilit=
Ik heb dus besloten mijn paardje niet weg te doen, en al duurt het een eeuwigheid voor het goed gaat ... het zal ons wel lukken ...

Afbeelding
Dit is Whisper toen ik hem nog niet zo lang had.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Timeless_

_sharona_

Re: Whisper @ work ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 12:21

hey , ik vind het er leuk uit zien hoor! niet echt gespannen ofzo! hopelijk komt alles goed, het gaat de goede kant op in elk geval! klein tipje , let op je tenen die staan soms beetje ver naar buiten Haha!

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 12:24

Ik heb even een deel van je topic gelezen, mijn paard is ook blind aan der rechteroog. Op zich geen probleem hoor, mijn paard schrikt wel makkelijker maar blijft wel goed bij mij. Ik rijd er actief wedstrijden mee, deze winter start ik B2. Lachen
Ik denk dat je uiteindelijk wel wedstrijden zult kunnen starten, vaak in een andere omgeving gaan rijden zal al heel veel helpen, hoewel de bijkomende stress op een wedstrijd ook wel wat doet.

Ik persoonlijk zou even doorzetten, zorgen dat je paard jou vertrouwd en jij hem (omdat jij misschien denkt dat ie zal schrikken zal hij ook makkelijker schrikken)

Rijtechnisch heb ik niet veel commentaar, behalve je pianohandjes. Iig veel succes, ik vind jullie een leuke combinatie. Lachen

IERTJE7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 12:26

Wat mij opviel, is dat het zadel over de schouder ligt, het kan een moment opnamen zijn? & dan heb ik het voornamelijk over de eerste en de 2e foto. Knipoog
Maar voor de rest vind ik het er best netjes uit zien!

Loowis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 12:47

goed dat je je paardje houd en niet opgeeft Lachen

Loowis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 12:48

btw wat een rare instructeur... zomaar zeggen dat je je paardje beter weg moet doen omdat hij veel werk zal kosten.. maare nog wat Tong uitsteken heeftie niet iets aan zijn rug? want het lijkt op sommige foto's alsof die zijn rug rond en gespannen houd..

_Timeless_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 15:21

Loowis schreef:
btw wat een rare instructeur... zomaar zeggen dat je je paardje beter weg moet doen omdat hij veel werk zal kosten.. maare nog wat Tong uitsteken heeftie niet iets aan zijn rug? want het lijkt op sommige foto's alsof die zijn rug rond en gespannen houd..

Op welke foto's bedoel je dan ?
Zijn rug is van nature aan de rechte/bolle kant. Zou het dat kunnen zijn wat je opvalt ?

_Timeless_
xxx

Loowis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 15:22

oh dat kan best.. bij foto 1 en 4 vooral Lachen

OnlyLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 15:28

_Timeless_ schreef:
Ik heb dus besloten mijn paardje niet weg te doen, en al duurt het een eeuwigheid voor het goed gaat ... het zal ons wel lukken ...

Kijk, dat is de goede instelling Knipoog je paard wegdoen omdat het veel tijd en werk gaat kosten,, sorry maar dat vind ik een kromme reden..
Je paard ziet er trouwens veel beter uit zeg! vooral de hals, qua bespiering.. wouw goed werk! ziet er netjes uit verder Haha!

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 15:36

JIJ bent toch diegene die moet beslissen om het werk erin te steken of dat niet te doen Tong uitsteken niet je instructeur Tong uitsteken
Volgens mij gaat het vrij goed? Tong uitsteken je bit lijkt me wel wat groot Tong uitsteken (breed)

_Timeless_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 11:27

Lord_Ik schreef:
JIJ bent toch diegene die moet beslissen om het werk erin te steken of dat niet te doen Tong uitsteken niet je instructeur Tong uitsteken
Volgens mij gaat het vrij goed? Tong uitsteken je bit lijkt me wel wat groot Tong uitsteken (breed)

Idd, het is een nieuw bitje dat erin zit. Ik moest het bit een maat groter kopen van de jongen die vroeger met hem gereden heeft ...

_Timeless_
xxx

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 11:36

ziet er netjes uit hoor.
vind het inderdaat raar dat je instructeur zo iets zegt,
gewoon lekker door blijven, gedult is een schone zaak Lachen

Lot1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 11:43

Ik vind het ook een goede beslissing van je.
Je kan zo'n paardje zien als eentje die veel werk eist....
dat is misschien ook wel zo maar aan de andere kant, als jij het straks
toch voor elkaar hebt dan kan je er extra trots op zijn.
En nu heb je er een goede uitdaging aan.
Als ik zo de foto's zie dan denk ik dat dit met veel geduld wel gaat lukken !!
Succes ermee !!!

_Timeless_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 11:53

Bedankt !!

_Timeless_
xxx