We hebben nog wel hoger gesprongen maar de camera hield er helaas mee op.. Mijn commentaar is dat ik mijn tenen wat meer naar binnen moet doen en naar voren kijken!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Misschien volgende x beugels wat korter?
Gave balken!
. Ziet er leuk uit Kimmy, commentaar heb je zelf al gegeven. 

Ik vind die balke geweldig
haha Anseltje schreef:Inderdaad zoals je zelf als zegt je tenen, maar let ook op je handen. Misschien volgende x beugels wat korter?
Vind het wel een mooie ijslander

Somebitch schreef:Ziet erl euk uit![]()
Commentaar geef je zelf alGave balken!

Desiree_1993 schreef:Daar is die knappe Eva weer. Ziet er leuk uit Kimmy, commentaar heb je zelf al gegeven.

MonicaG schreef:Commentaar geef je zelf, ziet er leuk uit! Mooie ijslander
Inderdaad super hippe balken

lonniejj schreef:Ziet er goed uit kimmy! inderdaad nog eventjes op je tenen letten, maar verder ziet het er goed uit!
Dankje! _Eveline schreef:Die balken, ik vind ze nog steeds niet mooi, dat ràze.
Commentaar geef je zelf al, ik vind het er netjes uit zien.
Dankje! 
thinka schreef:leuke fotoIk vind die balke geweldig
haha

Rauka schreef:Leuk Kimmy! Eva is echt een leuk paard

o0valerie0o schreef:eva![]()
ze is echt knap kim! foto is ook erg mooi, net
als die balken, leuke kleurtjes![]()
X
Dankje!flamon schreef:Mooie ijslander
leuk dat je met je ijslander springt
xxx

Klaasje schreef:Hey Kim!
Stoer foto hoor! Ik vind het echt onwijs gave springbalken. Zelf geschildert?
Wat tips betreft; Tenen naar voren idd, naar voren kijken en wat meer mee gaan met je handen in de sprong. Geef Eva de ruimte.
Leuke foto!
Bedankt voor de tips Klaas! 
Ymke schreef:Hee Kim, wat een stomme foto zeg
Nee hoor, hartstikke leuk! Miss Eve de beste!

Skotti schreef:Leuk Kimmy! die knappe Eva! Als Skotti opgeknapt is moet je snle langs komen!!
Gezellig! Bedankt!Mexxuna schreef:Dat blijft ze leuk vinden hé springen?
Nog even en dan schop jij de balken eraf met je benen![]()
Ze ziet er weer goed uit zeg!
Vind ze altijd helemaal geweldig, ze ging er ook echt zo overheen van pff makkie!
Maar al te hoog gaat inderdaad niet anders schop ik ze eraf, dus zal toch mijn beugels dan een paar gaatjes korter moeten doen.
Bedankt! Okira schreef:Mooi :p en flashy balken !! :p
voorderest geef jezelf al commetaar, vind het er netjes uit zien!
Maken het helemaal af
Ziet er leuk uit en meer commentaar kan ik er niet op geven. Drifandi_ schreef:Hee kimmy!
Wat een leuke balken zeg!
Ziet er weer leuk uit joh

marle_sheila schreef:geweldige balken! Ziet er verder goed uit, commentaar geef jezelf. Supermooie ijslander trouwens!!

Urko schreef:Ja viel mij ook op van de beugels, zou ze zelf iets korter doenvoorderest geef jezelf al commetaar, vind het er netjes uit zien!
En die balken,.. AUW m'n ogen wat een kleuren combinatie!!
Dankje!Sharieff_Co schreef:Leuke foto!,
En die balkenMaken het helemaal af
![]()
En je gaf zelf al commentaar

diam0nd schreef:Wat super gaaf joh!Ziet er leuk uit en meer commentaar kan ik er niet op geven.
Ik heb vandaag een topic geopend met foto's van haar eerste keer losspringen. De eerste hindernis nam ze goed. Bij de tweede gooide ze de balken er af. En bij die erna steeds weer. Want waarom zou je je benen optillen als de balken gewoon los liggen en omvallen?