daarom omdat hij nukken heeft kan hij niet meer meedoen met koersen en onder t zadel heeft hij dezelfde nukken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik wou het alleen even weten patries88r schreef:hier kan je toch foto's plaatsen van je paard en ja dit is mijn liefde hij is bij de veearts geweest en er is niks met m aan de hand
onley schreef:ik vind dat zowieso geen sport
en waar slaat deze domme opmerking op? patries88r schreef:hier kan je toch foto's plaatsen van je paard en ja dit is mijn liefde hij is bij de veearts geweest en er is niks met m aan de hand
) zegt dat dit niet waar is. Ik weet nl. zeker dat er wél een lichamelijke reden voor is. Anders zou hij dit niet doen. En paarden zijn nooit voor de lol zo, ze hebben er altijd wel een échte reden voor. Gebit ook laten controleren? x_channel_x schreef:ok het kan mss van pijn zijn maar het kan eventgoed stress, protest zeijn he dus niet te snel oordelen mensen en voor zo ver ik het kan zien mooi paard
groetjes
En protest lijkt me nogal sterk, als hij dit patries88r schreef:hier kan je toch foto's plaatsen van je paard en ja dit is mijn liefde hij is bij de veearts geweest en er is niks met m aan de hand