In de losrijring

En in de 1e ring

2e ring

Buiten en met de hond Duko (malthezer pup)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die kan ook erg leuk lopen en je zit er netjes op
channie18 schreef:ey,
mooie foto's ollie ziet er goed uit!! zo te zien heb je der goed aan het lopen!!! wat voor punten had je??
groetjes chantal

_spirit_ schreef:Dat was Bij Familie Van der maat..! in houten
ziet er netjesuit.!!
moonsparkle schreef:ojee, ik onthou dat nooit zo goed, ik dacht nu 12
Ziet er goed uit! moonsparkle schreef:De jury onderling bij ons is altijd heel streng, alleen de 1e plaats had 1 wp. Ik had 177 en 172. In januarie ga ik landelijk starten.
Anita_ schreef:Ziet er goed uit toch! Je rijd ook op woensdag avond of niet? Volgens mij zie ik je wel eens rijden namelijk na m'n les:P
Prisca schreef:moonsparkle schreef:De jury onderling bij ons is altijd heel streng, alleen de 1e plaats had 1 wp. Ik had 177 en 172. In januarie ga ik landelijk starten.
Dat is dan nieuw meestal haalde je overdreven hoge punten die absoluut niet overeenkwamen met landelijk.
Is wel beter als ze het meer gelijk trekken en voor ruiters met eigen paarden strenger zijn.
Ik zou haar voor de B wat lager in de hals willen zien en zeker voor landelijk loopt ze af en toe te hoog opgericht en zal je redelijk snel commentaar krijgen dat het tegen de hand is.
Succes.
moonsparkle schreef:Anita_ schreef:Ziet er goed uit toch! Je rijd ook op woensdag avond of niet? Volgens mij zie ik je wel eens rijden namelijk na m'n les:P
Uwh ik rij elke dag doordeweeks.
[/quote]