Pretty Woman @ Kempisch Kampioenschap.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Pretty Woman @ Kempisch Kampioenschap.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-07 19:41

Om tien na zes liep mijn wekker al af, en om half zeven stond ik bij de jongedame op stal! We vertrokken om kwart na naar de wedstrijd en bij het inrijden voor de eerste proef zag het er nogzo uit;

Afbeelding
Pokkevroeg dus.
Mijn eerste proefje ging best aardig vond ik zelf, 1 kleine hapering toen ze een beetje 'kijkerig' was naar een balk die tegen de rand van de piste stond maar dat was maar 1 pas, ze ging vrijwel meteen weer door. Voor de rest niet echt fouten Nee ik was heel tevreden! De jury dacht daar blijkbaar anders over en placeerde mij op een 5de plek. Huppake (van de tien) met 59% Rolleyes Nouja, jury's wil is wet. Ik was tevreden en tenslotte hadden we nog een kür te gaan Ja
In tussentijd stond Pretje lekker op stal en was ze haar hoofdstel aant opeten Nors opkijken ;
Afbeelding
stoute Pret Nors opkijken
Afbeelding
ik? stout?

anyhow, voor die kür moet ook ingereden worden en daar zijn dus wel degelijke foto's van Ja
Afbeelding
zeer onduidelijk maar het geeft een ide Ja
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
huppa
Afbeelding
mams ging grappig doen Ja
Afbeelding
hop, hop, hop, paardje in galop!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Doei!

over de kür ben ik niet te spreken Twee mensen wiens paard steeds wegsprong, bokte en steigerde de gehele kür voor stonden voor mij Rolleyes Terwijl Pretty heel rustig haar proefje had gelopen. Heel wat mensen kwamen naar me toe, zelfs de ruiters zelf die zeiden dat ik minstens 3de of 2de had moeten staan...Maar je doet er niets aan..Jury's wil is en blijft wet. Maar vrolijk werd ik er niet van Helemaal niet omdat een hele goede vriendin die het echt heel erg verdiende om te winnen naast de beker heeft gegrepen door deze onzin.

Tat, je zal dit vast wel lezen. Meiske, je verdient het echt, je hebt echt het beste gereden van je hele niveau en ik weet dat het je laatste kans was, maar wees asjeblieft heel erg trots op alles wat je met hem bereikt hebt. Want dat is echt wel terecht! Je bent een super amazone en ik kan niet wachten tot ik je bij de paarden tegen kom! Je zal echt een geduchte tegenstandster zijn Ja Je kür heb je echt súper gereden! Echt waar! OK dan! Ik heb ontzettend veel respect voor je! Voor al je doorzettingsvermogen en alles wat je met Rocker klaar gekregen hebt!

overigens wil ik me excuseren voor mijn houding soms, maar ik was int begin van de foto's aant zoeken om geen rugpijn te hebben, had beetje fout gelegen oid waardoor een spier heel erg verkrampt aan voelde, dat is geleidelijk aan met rijden beter gegaan (toen kwam die los) maar in het begin lukte het dus nog niet zo best Lachen

edit; dubbele foto eruit gehaald!
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 07-10-07 19:49, in het totaal 2 keer bewerkt

Sisco4life

Re: Pretty Woman @ Kempisch Kampioenschap.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:44

Zo aan het commentaar van de jury te zien waren die niet erg positief nee, welk nivo starte je dan ? Vind dit voor een B of L1 proef wel kunnen, hoger eigelijk niet Bloos

Verder heb je een nette houding, maar moet je wel naar voren blijven kijken Knipoog

Succes!

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:49

Ik gok op het E, is ongeveer L2 denk ik. Mijn jurys waren vandaag ook zo gigantisch gierig met de punten, de VOR kur is de 21e pas, gek dat de jouwe zou vroeg viel.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-07 20:01

Sisco4life schreef:
Zo aan het commentaar van de jury te zien waren die niet erg positief nee, welk nivo starte je dan ? Vind dit voor een B of L1 proef wel kunnen, hoger eigelijk niet Bloos

Verder heb je een nette houding, maar moet je wel naar voren blijven kijken Knipoog

Succes!

Ik start B Lachen Dit paard komt van heel erg ver en ik ben heel trots op wat ze tot nog toe toont Knipoog Ze doet haar uiterste best en voorlopig zit er niet meer in dan echt de basis niet meer, maar ook niet minder. (lees stap, draf en galop Clown) Met de rest gaan we nu stilletjes aan aan de slag Ja Nu die basis er goed in zit.

Oakland1990 schreef:
Ik gok op het E, is ongeveer L2 denk ik. Mijn jurys waren vandaag ook zo gigantisch gierig met de punten, de VOR kur is de 21e pas, gek dat de jouwe zou vroeg viel.

Valt altijd in oktober, al viel het vorig jaar een weekje later Ja Vind E geen L2 bij ons hoor, Daar zit enkel stap draf en galop in... Das B. Vor is vaak idd wat later dan onze maar deze keer viel het ook vroeger dus ja.
*grijns*
wij hadden daar twee nationale jury's zitten die er om bekent staan weinig punten te zitten met de küren...Nouja Clown *LOL* Kom je dan met je amper B paardje Ach gut

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 20:09

Ja wij doen het over 2 weken, en heb een jury waar ik laatst een behoorlijke aanvaring mee had, lekker.

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 20:15

Wat ontzettend zonde van de jury Scheve mond
Jullie zijn inderdaad van ver gekomen maar gaan ook nog veel verder komen! Helaas wilde de jury dat deze keer niet uitdrukken in de punten Scheve mond Ook erg zonde voor "Tat"
Gelukkig ben je er zelf meer dan tevrede over, denk daar dan maar aan!
Inderdaad even op je koppie letten maar de vorige keer bij je foto's deed je het alweer een stuk beter.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 21:19

He Kath, je ma gaat vooruit met maken van foto's... Haha!

Ik vind Pret er toch fijn uitzien, idd lekker ontspannen en ze wordt steeds mooier in haar hoofd-halshouding.
Jammer van de jury, maar ach, volgende keer gewoon weer he!

Tatt_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 21:37

Bedankt lieve meid..
Ik moest echt huilen toen ik dat stukje las, heel erg lief van je !
Ik weet niet of ik die beker écht verdiend zou hebben, maar ik heb er in elk geval voor gevochten, tot het laatste moment. En vechters winnen niet altijd. Maar ze geven ook nooit op.. En ze weten uiteindelijk heel goed waar ze mee bezig zijn & waarvoor ze het gedaan hebben.. En dat was niet voor die beker Lachen

Zoals je zegt, de plaatsen waren al op voorhand bepaald.
Jammer dat het zo moet lopen, en dan zeker bij een kampioenschap. De mensen hebben geen ogen meer in hun kop.

En geen verstand ook niet.

Je kur was echt mooi meid.Ik weet dat je teleurgesteld bent met de uitslag, dat zag ik, maar trek het je niet aan.Je gaat nog zoveel prijzen winnen met Pret, dat je dit niet aan je hartje moet laten komen hoor Lachen

Kusje

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 13:47

Tatt_x schreef:
Bedankt lieve meid..
Ik moest echt huilen toen ik dat stukje las, heel erg lief van je !
Ik weet niet of ik die beker écht verdiend zou hebben, maar ik heb er in elk geval voor gevochten, tot het laatste moment. En vechters winnen niet altijd. Maar ze geven ook nooit op.. En ze weten uiteindelijk heel goed waar ze mee bezig zijn & waarvoor ze het gedaan hebben.. En dat was niet voor die beker Lachen

Zoals je zegt, de plaatsen waren al op voorhand bepaald.
Jammer dat het zo moet lopen, en dan zeker bij een kampioenschap. De mensen hebben geen ogen meer in hun kop.

En geen verstand ook niet.

Je kur was echt mooi meid.Ik weet dat je teleurgesteld bent met de uitslag, dat zag ik, maar trek het je niet aan.Je gaat nog zoveel prijzen winnen met Pret, dat je dit niet aan je hartje moet laten komen hoor Lachen

Kusje

Ik was inderdaad een klein beetje teleurgesteld omdat ze het gewoon zooo ogoed gedaan had en er zo voor gegaan was en dan zo'n resultaat...Maar de jury kent onze geschiedenis niet en wij hebben inderdaad nog een kans....Eigenlijk moet ik al dankbaar zijn dat ik haar heb.... Lachen

Shanna16 schreef:
He Kath, je ma gaat vooruit met maken van foto's... Haha!

Ik vind Pret er toch fijn uitzien, idd lekker ontspannen en ze wordt steeds mooier in haar hoofd-halshouding.
Jammer van de jury, maar ach, volgende keer gewoon weer he!

He shansel, klopt Ja hihi arme mams Haha!
Ze liep ook heel fijn, heel licht in de hand ook enz. Eigenlijk zoals ze thuis zou lopen...Maar het mocht niet zijn. Lachen

none schreef:
Wat ontzettend zonde van de jury Scheve mond
Jullie zijn inderdaad van ver gekomen maar gaan ook nog veel verder komen! Helaas wilde de jury dat deze keer niet uitdrukken in de punten Scheve mond Ook erg zonde voor "Tat"
Gelukkig ben je er zelf meer dan tevrede over, denk daar dan maar aan!
Inderdaad even op je koppie letten maar de vorige keer bij je foto's deed je het alweer een stuk beter.

hahahahha k was op heel veel foto's in de schaduw aan het kijken hoe ze liep en of mijn zit een beetje mee viel *LOL* Want heb er heel erg op gelet deze week Bloos

Oakland1990 schreef:
Ja wij doen het over 2 weken, en heb een jury waar ik laatst een behoorlijke aanvaring mee had, lekker.

*grijns
dat is de reden waarom ik nooit echt in discussie ga met jury's. Ik ga er wel heen om uitleg te vragen maar zal nooit er echt volledig tegen in gaan. Haha!

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:23

Dit ging ook niet over een of ander protocol maar iets helemaal anders. Kom ik er vlak na het incidentje achter dat net zìj mij jureert op de kur. Da's echt kapotbalen dan.

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:45

ziet er heel netjes uit!
Probeer je armen wat te ontspannen en je handen wat lager te houden.
Jammer dat je zulke jury's had!
succes!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 15:43

marleenn; daar moet ik idd nog aan werken, dat ik mijn armen een beetje ontspan, eigenlijk mijn schouders en armen Lachen

oakland; in dat geval he ik niets gezegd Knipoog