Pokkevroeg dus.
Mijn eerste proefje ging best aardig vond ik zelf, 1 kleine hapering toen ze een beetje 'kijkerig' was naar een balk die tegen de rand van de piste stond maar dat was maar 1 pas, ze ging vrijwel meteen weer door. Voor de rest niet echt fouten
Nee ik was heel tevreden! De jury dacht daar blijkbaar anders over en placeerde mij op een 5de plek. Huppake (van de tien) met 59%
Nouja, jury's wil is wet. Ik was tevreden en tenslotte hadden we nog een kür te gaan 
In tussentijd stond Pretje lekker op stal en was ze haar hoofdstel aant opeten
;
stoute Pret

ik? stout?
anyhow, voor die kür moet ook ingereden worden en daar zijn dus wel degelijke foto's van

zeer onduidelijk maar het geeft een ide

huppa

mams ging grappig doen

hop, hop, hop, paardje in galop!

over de kür ben ik niet te spreken
Twee mensen wiens paard steeds wegsprong, bokte en steigerde de gehele kür voor stonden voor mij
Terwijl Pretty heel rustig haar proefje had gelopen. Heel wat mensen kwamen naar me toe, zelfs de ruiters zelf die zeiden dat ik minstens 3de of 2de had moeten staan...Maar je doet er niets aan..Jury's wil is en blijft wet. Maar vrolijk werd ik er niet van
Helemaal niet omdat een hele goede vriendin die het echt heel erg verdiende om te winnen naast de beker heeft gegrepen door deze onzin.Tat, je zal dit vast wel lezen. Meiske, je verdient het echt, je hebt echt het beste gereden van je hele niveau en ik weet dat het je laatste kans was, maar wees asjeblieft heel erg trots op alles wat je met hem bereikt hebt. Want dat is echt wel terecht! Je bent een super amazone en ik kan niet wachten tot ik je bij de paarden tegen kom! Je zal echt een geduchte tegenstandster zijn
Je kür heb je echt súper gereden! Echt waar! overigens wil ik me excuseren voor mijn houding soms, maar ik was int begin van de foto's aant zoeken om geen rugpijn te hebben, had beetje fout gelegen oid waardoor een spier heel erg verkrampt aan voelde, dat is geleidelijk aan met rijden beter gegaan (toen kwam die los) maar in het begin lukte het dus nog niet zo best

edit; dubbele foto eruit gehaald!

) Met de rest gaan we nu stilletjes aan aan de slag
Kom je dan met je amper B paardje