Nazarma v. Zeoliet @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nazarma

Nazarma v. Zeoliet @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-07 19:20

Vandaag tijdens het rijden maar weer eens wat foto`tjes gemaakt, Mevrouw had er niet zo veel zin in, en ze was niet echt aan het been, maar er zijn toch nog een paar redelijke foto`s uitgekomen.

Mijn eigen commetaar:

*Mijn schouders meer naar achteren doen.
*Mijn tenen naar binnen, (het lijkt alsof ik mijn sporen er constant in heb, maar dit is niet het geval, dan lijkt gewoon zo omdat ik kapstokjes heb, (het zijn tenslotte maar moment opname`s)
*Handen Hoger
*Het paard loopt op de foto`s niet geweldig, maar het zijn gewoon momentopname`s en ik weet wel van mezelf dat dit normaal beter is Knipoog.

(sommige foto`s zijn wat wazig omdat ze tegen de zon in zijn genomen)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Raar pasje wijken Clown
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pfoe imageshake was sloom Clown

zo dat waren ze weer
Commentaar mag, maar hou het vriendelijk Knipoog
Doei!

lascolover

Re: Nazarma v. Zeoliet @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 06:19

leuke foto's Kristy!
comentaar geef je zelf al, maar het is al netjes hoor! Knipoog
succes zondag in de L1 !

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 19:53

Niemand meer? Haha!

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 20:17

Dit is de eerste Zeoliet die niet op mijn zuidhorn x zeoliet lijkt, hoewel qua gangen wel een beetje maar heel ander hoofd.

En dan nu:
Probeer ze wat meer op haar kont te zetten door je handen een tikkeltje hoger te houden en zelf meer te gaan zitten.
Verder kun je ze misschien proberen aan de teugel te rjden door zachtjes te kneden in je teugels waar bij je wel een contact houd, dus niet losvastlosvast, zorg voor een constant tempo.

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 20:23

Oakland1990 schreef:
Dit is de eerste Zeoliet die niet op mijn zuidhorn x zeoliet lijkt, hoewel qua gangen wel een beetje maar heel ander hoofd.

En dan nu:
Probeer ze wat meer op haar kont te zetten door je handen een tikkeltje hoger te houden en zelf meer te gaan zitten.
Verder kun je ze misschien proberen aan de teugel te rjden door zachtjes te kneden in je teugels waar bij je wel een contact houd, dus niet losvastlosvast, zorg voor een constant tempo.

oke bedankt Lachen over het dikgedrukte: Ik reed haar meer op onstpanning Knipoog en hoe kun je van de foto`s aflijden dat ik geen constant tempo rijd? Of begrijp ik je mis. verkeerd ? Lachen

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 20:28

Foto 5 en 7 vind ik trouwens heel erg lelijk, daar herkin ik ook niet veel van mijn normalen rijden in, maarja momentopname`s Knipoog
Laatst bijgewerkt door Nazarma op 19-10-07 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 21:00

Ik kan dat idd niet afleiden, maar het is een tip om ze makkelijker naar beneden te rijden, naar de ontspanning is echt neusje over de grond en actief achterbeen. Nazarma lijkt eerder op de voorhand te vallen en uit elkaar te lopen, maar dat kan natuurlijk ook aan de foto's liggen.

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 21:08

Oakland1990 schreef:
Ik kan dat idd niet afleiden, maar het is een tip om ze makkelijker naar beneden te rijden, naar de ontspanning is echt neusje over de grond en actief achterbeen. Nazarma lijkt eerder op de voorhand te vallen en uit elkaar te lopen, maar dat kan natuurlijk ook aan de foto's liggen.

Ik vind persoonllijk neusje over de grond niet nodig, het achterbeen mag actiever maar vind ik niet storen, Nazarma valt normaal gesproken zeker niet op te voorhand, wel is het erg moeilijk om haar bij elkaar te rijden Knipoog Het ging op de moment van de foto`s ook niet echt goed, en vooral foto 2 is erg schuin gnomen, daarom lijkt het ook erg alsof hij op de voorhand loopt. Foto 5 en 7 geeft idd een niet zo`n fijn beelt.. Maar ik vind dat ik ook de negatieve foto`s moet plaatsen dus vandaar. Harstikke bedankt voor je commentaar Knipoog

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 21:19

Zolang jij je niet aangevallen voelt wil ik wel meer tips geven. Mag ook via PB als je dat wilt.

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-07 15:43

Nee ik voel me niet aangevallen Lachen, maar ik hoef ook niet meer tips. Denk dat ik zelf ook wel weet waar ik mee bezig ben, en ik heb goede begeleiding, het ging op het moment van de foto`s gewoon niet zo goed,, maar dat zijn maar momentopname`s. Het komt heus wel goed Knipoog

Heb je mis. een foto van jezelf op jou paard? die je hier wilt plaatsen?:)
Laatst bijgewerkt door Nazarma op 20-10-07 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 15:44

Hee Kristy!
Jullie zijn vooruitgegaan zeg Ja
foto 3 ziet er erg goed uit, en dat je naar de ontspanning rijdt is ook super!
Heb je trouwens een nieuw dekje? Staat der chique! Lachen
Ik ga je missen in de B hoor Vriendjes zijn?

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-07 15:47

xLuus schreef:
Hee Kristy!

Hahaha ik mis jou ook hoor Haha! Nee we zijn niet vooruitgegaan Nagelbijten / Gniffelen althans op de foto`s niet hahaha Tong uitsteken Tong uitsteken, Het dekje is niet nieuw Knipoog (nog nooit gezien??? Vork ) Heb net les gehad, ging wel goed. We waren wat meer bezig met het oprichten, en het korter worden in haar lijf, maar ze was weer een beetje tuttig aan het doen, dus het kosten wat moeite maar dan heb je ook iets op het eind Clown , Ja het ging erg goed. Had eigenlijk vandaag foto`s moeten maken Nagelbijten / Gniffelen maarja :p

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 15:50

Nazarma schreef:
xLuus schreef:
Hee Kristy!

Hahaha ik mis jou ook hoor Haha! Nee we zijn niet vooruitgegaan Nagelbijten / Gniffelen althans op de foto`s niet hahaha Tong uitsteken Tong uitsteken, Het dekje is niet nieuw Knipoog (nog nooit gezien??? Vork ) Heb net les gehad, ging wel goed. We waren wat meer bezig met het oprichten, en het korter worden in haar lijf, maar ze was weer een beetje tuttig aan het doen, dus het kosten wat moeite maar dan heb je ook iet
s op het eind Clown , Ja het ging erg goed. Had eigenlijk vandaag foto`s moeten maken Nagelbijten / Gniffelen maarja :p

Goed dat ze nu wat oprichter gaat lopen dan! Dan is het plaatje inderdaad helemaal af Knipoog
Ja ik zal proberen om volgende winter misschien L te starten, ik moet nog even kijken hoe het dan gaat en of we weer blessures tegen zitten! De volgende keer moet je maar bellen, ik kom eraan met mn camera! Lachen

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-07 15:51

Hahha oke dat onthoud ik Knipoog Kom je nog wel een keer tegen in een klasse Knipoog

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 15:55

Ofcorse Pling
We zullen het proberen hè. Huilen van het lachen
Aangezien we deze zomer er 5 winstpunten bij hebben, moet het deze winter ook wel lukken en misschien in de zomer dan ook wel en dan zitten we er wel zo'n beetje. Ja
Niet dat de E-B slecht is hoor, de concurrentie is best moeilijk Vork
naar mijn mening dan ROFL

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 20:28

Afbeelding
Nazarma dit is mijn paard. Mijn houding is niet zo geweldig doordat ie net klaar was met rodeo.

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 14:35

Luus: ik snap wat je bedoeld Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Oakland: Okè bedankt, dat is alles wat ik even wou zien