ik rij ook z2...heb alleen geen foto
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JorisDy schreef:Met springen heb je toch geen z2?
en dit mag hier niet omdat het verzameltopic is en daar moet aanvraag voor gedaan worden. *temt*
Jolliegirl schreef:en dan straks die foto's gebruiken om zelf te zeggen dat je Z bent?

Payco_gigolo schreef:hee......Ik wil eens weten wie hier z ruiters zijn dus zet hier een foto neer als je z ruiter bent![]()
ik rij ook z2...heb alleen geen foto
Pennyalarm! 

*

M_aaike schreef:boeiend![]()
gewoon niet reageren op dit soort topics.

M_aaike schreef:boeiend![]()
gewoon niet reageren op dit soort topics.

Lydjaa schreef:Ben jij niet Suzanne van de Ven? Omdat je als naam hebt payco_gigolo, want jou pony's heten toch magic payco en mister gigolo? Ik ken jou namelijk wel, je komt toch uit geldrop ofzo?
Als dit zo is, rijdt ze zeker Z hoor.....Dus bokt is weer niet bepaald aardig bezig
Maar je staat hier inderdaad verkeerd
laura1987 schreef:Lydjaa schreef:Ben jij niet Suzanne van de Ven? Omdat je als naam hebt payco_gigolo, want jou pony's heten toch magic payco en mister gigolo? Ik ken jou namelijk wel, je komt toch uit geldrop ofzo?
Als dit zo is, rijdt ze zeker Z hoor.....Dus bokt is weer niet bepaald aardig bezig
Het zou wel heel banketstaaf zijn als dit waar is.
Zitten die mensen haar gewoon belachelijk te maken, wel vind ik het raar dat ze geen foto heeft.
laura1987 schreef:Lydjaa schreef:Ben jij niet Suzanne van de Ven? Omdat je als naam hebt payco_gigolo, want jou pony's heten toch magic payco en mister gigolo? Ik ken jou namelijk wel, je komt toch uit geldrop ofzo?
Het zou wel heel banketstaaf zijn als dit waar is.
Zitten die mensen haar gewoon belachelijk te maken, wel vind ik het raar dat ze geen foto heeft.
GamblersCup schreef:Ik vind dat niet zo raar. Ik heb ook geen rijfoto's op mijn pc staan, alleen eentje waar we aan een lang teugeltje lachend naar de kids aan het kijken zijn die in de bomen aan het klimmen waren. Niets te zien dus.
Nou rij ik geen z, maar het gaat erom dat niet iedereen barst van de rijfoto's.