Dit kan toch niet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Dit kan toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 19:31

Wat vinden jullie hier nou van?

http://nl.youtube.com/watch?v=43jCmEfEaew&NR=1

Ik denk: doorgeslagen penny, een roze halster en sporen......
Een miniatuur pony... waar ze zo te groot voor is....

Komop zeg!!!

Edit: Er zijn dus 10tallen van dit soort filmpjes!
Veels te dikke en zware mensen die op miniatuurpaardjes rijden.

Vonnie84

Re: Dit kan toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:39

Ik snap niet waar je je druk om maakt. Pony ziet er gelukkig uit. En heeft veel lol met het meisje en andersom. Ik zie er echt geen kwaad in. Bovendien is het meisje wel groot, maar m.i. echt niet te zwaar. Bovendien zit ze best goed mee.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:40

eigenlijk vind ik het nog best wel mee vallen. dit noem ik gewoon lol met je (mini)knol... bijna iedereen die op een shetlander rijdt is tenslotte een penny toch? (uitzonderingen daargelaten!!)
maargoed die sporen zijn misschien een beetje overdreven, maar verder rijdt ze niet heel onvriendelijk vind ik (misschien ietsje aan de zware kant voor die pony, maar ze hindert hem niet absurd veel)
en dat roze halster.. tsja... dat zou ik ook bij mijn shetlander omdoen als ik er een had Clown

owja volgens mij hoort dit hier niet maar bij links?

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:43

Ja, er zijn wel schokkender dingen te melden, lijkt me.
en je ziet; als hij het zat is, gooit hij haar er zo af!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:43

Tsja die sporen vind ik dan net wat minder, maar het meisje rijd hem met een halster, pony heeft vaak zijn oortjes naar voren, je ziet ook dat hij(zij?) lol heeft. Ze springt zelf ook nog over de hindernis en dan de pony erachteraan.
Als ze dit niet iedere dag dik een half uur doet zie ik er geen gevaar of slechtheid van in

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:44

Waar maak jij je in godsnaam druk om! Laat haar toch lekker rijden! En wat doet het ertoe dat ze een roze halster heeft?
Edit: Misschien dat je in het vervolg ook even kan nadenken hoe je dingen opschrijft.. Je schrijft veelste dikke mensen enz.... Dat vind ik niet zo netjes.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:47

beantsje schreef:
Ja, er zijn wel schokkender dingen te melden, lijkt me.
en je ziet; als hij het zat is, gooit hij haar er zo af!

Hier sluit ik me bij aan. Waar je je wel niet druk om kan maken zeg... Slapen

unicorn1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:48

WilmaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:49

Ik heb er geen problemen mee...
Ik moest wel heel erg lachen toen ik een van haar andere filmpjes bekeek (probeerde ze op haar pony te klimmen) Nagelbijten / Gniffelen ROFL

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:50

Grappig, ik zie op het filmpje een heel blij huppelend meisje wat leuk met de pony aan het spelen is. Pomdiedomdiedom gezellig door de bossen huppelen, paardje aan de hand, over boomstammetjes heen springen, geweldig toch? Bovendien is het meisje absoluut niet te dik maar voor het mooie zou ze wat kleiner mogen zijn. En last but not least: wat is er mis met een roze halster op een Shetlander? Dat vind ik minder overdreven dan al die setjes waar je nu iedereen mee ziet rondhobbelen.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:52

Grappig... en als iemand op Bokt een topic opent met haar eigen pony waar ze te groot voor is, dan valt heel Bokt er over heen.

Jullie zeiken gewoon om het zeiken, met die schijnheilige opmerkingen tegenover de TS!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:53

Iets minder mag ook wel hoor GamblersCup....
Vind dat sommige mensen ook een beetje té reageren, maar jouw laatste zin had ook iets anders gekund. Lachen

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:54

GamblersCup schreef:
Grappig... en als iemand op Bokt een topic opent met haar eigen pony waar ze te groot voor is, dan valt heel Bokt er over heen.

Jullie zeiken gewoon om het zeiken, met die schijnheilige opmerkingen tegenover de TS!

De opmerkingen zijn niet schijnheilig..Ken jij de betekenis van schijnheilig niet.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:55

Ik proef meer jaloezie bij de TS Lachen
En tuurlijk, in een HAW topic krijg je altijd wel van die reacties. En tuurlijk is dat meiske wat groot. Maar om haar nou doorgeslagen te noemen? Nee, gewoon lol-met-je-knol.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 20:00

Waarom zou het minder mogen? Weet jij een ander woord voor schijnheilig? Want dat is het, wat hier gebeurt. Moet je voor de gein eens de topics bekijken waar iemand foto's neerzet van een shet met een tienergrietje erop.... binnen de kortste tijd 5 pagina's vol met dat ze te groot is, dat het zielig is bla bla bla.
Sterker nog, gisteren is er een topic gesloten omdat er bijkant een rel uitbrak over dit onderwerp.

En nu opent iemand een topic die vind dat het meisje te groot is, en wat krijg je? Zo'n hypocriet geblaat. Daar zakt je broek toch van af?

Mensen zeggen graag precies het tegenovergestelde, om maar te kunnen zeiken. Bah. Maar het zal wel weer een gevalletje "typisch Bokt" zijn. Misselijk

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 20:07

*zucht*
waar maak jij je druk over?
het roze halster en sporen, tja dat is haar keus en ik vind het nog niet zo heel erg penny Knipoog
ze is idd wel wat groot, maar dit kan het ponytje wel hebben hoor Knipoog

ze heeft lol-met-haar-knol Knipoog zoals al gezegt is.
de pony ziet er gelukkig uit evenals het meisje

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 20:07

Dat is ook typisch bokt. Zeiken, daar zijn we allemaal goed in Lachen
Correct en juist onderbouwd commentaar krijg je op bokt maar zelden. Tsja..... what can I say.
Mensen willen zich nou eenmaal vaak beter voelen over de rug van een ander.

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 20:20

Ik snap niet wat er fout aan is . Oke de sporen vind ik niet slim... Maar verder? Je wil niet weten wat ik vroeger mijn verzorgpony aandeed.. Koe
En als je deze op die andere filmpje ziet.. Een lekkere eigenwijze shet die het wel laat merken als zij/hij iets niet leuk vind. Clown
Vind het juist erg leuk om te zien... lol met je knol Ja

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 20:31

Sporen snap ik wel, anders loopt ie natuurlijk niet. Zou ik ook niet doen met zo'n zwaar monster op m'n rug.

De verhouding is helemaal weg.
Als ik 3.40m hoog was, zou ik ook niet meer op mijn paard van 1.70m rijden.

Maar goed, ze heeft wel een cap op.
Om even in het bokt-zeik-rijtje te blijven. Knipoog

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 20:37

Ik vind het ook wel meevaleen hoor.
De pony heeft het naar z'n zin.Tjah et enige at dat minder is is dan de sporen,want zoals beantsje al zei als hij het zat is,gooit hij haar er gewoon af Knipoog

roest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 20:45

als je nagaat dat als een shetlander het formaat van een paard zou hebben, deze zo'n 8x sterker is dan het huidige paard wat we nu kennen. denk ik dat het allemaal wel meevalt.
enigsinds verdiept in de geschiedenis van de shetlander. op de shetlandeilanden werden de shetlanders door volwassen mensen gebruikt als vervoermiddel.
ik denk dat het allemaal wel meevalt. behalve dan het plaatje, tuurlijk ziet het er niet uit, we zijn het immers niet gewent, je benen 'horen' niet onder de buik uit te steken Nagelbijten / Gniffelen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 20:46

Lijkt me niet helemaal de bedoeling om hier op Bokt bij RT-D Youtube filmpjes te gaan bespreken.