Ginger@ tinkermatch in drunen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KimL86

Ginger@ tinkermatch in drunen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 19:00

Het is alweer een tijd geleden, maar hier toch nog wat foto's van de tinkermatch. De dressuur ging echt bagger, omdat net op het moment dat mijn wedstrijd begon ginger's weidemaatje eraan kwam waar ze erg aan gehecht is. En het was ook nog eens op gras en het had net geregend. Ik heb hier ook geen duidelijke foto's van, maar wel van het ringsteken. Helaas had ik geen ringen te pakken alleen bij het oefenrondje. Dressuur was ik 11e van de 13 wat me nog mee viel en had iets van 184 punten. (Er was erg hoog gejureerd want dit had ik echt niet verdiend zoveel punten).
Dit is de enige beetje duidelijke foto van de dressuur, helaas wel van de achterkant.
Afbeelding
Even de ringsteek baan verkennen.
Afbeelding
Heel serieus aan het ringsteken.
Afbeelding
Lekkere voorschutte foto, de ring viel op de grond en ik riep sh it. Kijk vooral naar de lachende man op de achtergrond.
Afbeelding
Na het ringsteken even achter op het veld rond gereden, om een paar mooie foto's te maken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Even kletsen met fleury
Afbeelding
Even uitrusten.
Afbeelding
En lekker hooi eten na een drukke dag.
Afbeelding

Karlijntjee

Re: Ginger@ tinkermatch in drunen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:04

Aaaah!! Ziet er super leuk uit! Volgens mij toch een geslaagde dag?

Je hebt ook echt een mooi paard. Heeel mooi versierd! Je ziet er dat je er plezier in hebt!
Veel plezier nog!

PS. Die man op de achtergrond is echt geweldig! haha...

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 20:22

dankjewel voor je reactie. Het was zeker een gezellige dag alleen bij de dressuur baalde ik wel een beetje. Maarja het ging ook niet om het winnen.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 23:23

zeker leuke foto's Ja mooie merrie ook!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 12:44

Hey Kim, leuke foto's zijn het! Lachen Het ringsteken was echt super leuk en we waren toch wel leuk verkleed toch?? Haha!