Training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

stal_cuypers

Training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 18:22

Heej,
Nu je hier toch bent, laat als je blieft een berichtje achter:D
deze foto's zijn gemaakt tijdens de les. Ik ben de laatste paar weken hard bezig met de buiging, en het vragen van meer ruggebruik van mijn pony.
mijn houding moet sterk verbeteren, ( vooral mijn rug, die moet rechter) maar hier word hard aan gewerkt. Graag wil ik tips en reacties:D
de kwaliteit van de foto's is helaas wat minder Huilen

Omstellen voor de wending in te gaan
Afbeelding

Rug zakt wat in
Afbeelding

geen knik in mien ellebogen Verdrietig
Afbeelding

tijdens de gallop
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door stal_cuypers op 06-10-07 19:00, in het totaal 7 keer bewerkt

Jasmijn159

Re: Training

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 18:22

Van één foto is het een beetje lastig te beoordelen. Maar deze foto vind ik wel een fijn beeld geven Lachen

stal_cuypers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 18:27

Lotte1990 schreef:
Van één foto is het een beetje lastig te beoordelen. Maar deze foto vind ik wel een fijn beeld geven Lachen

ja sry ik ben even foto's aan het uplode gister lukte het namelijk niet daarom dacht ik ik kijk even of het nu wel gaat, dadelijk meer foto's Haha!

cassini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 18:01

ziet er goed uit hoor meid! Rabi loopt al een stuk beter! Zoals je zelf al aangeefd moet je meer rechtop zitten. probeer ook je tenen wat meer naar binnen te doen en je knik in je ellebogen wat meer Lachen

stal_cuypers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 16:15

cassini schreef:
ziet er goed uit hoor meid! Rabi loopt al een stuk beter! Zoals je zelf al aangeefd moet je meer rechtop zitten. probeer ook je tenen wat meer naar binnen te doen en je knik in je ellebogen wat meer Lachen

bedankt:D

stal_cuypers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 16:22

nog reacties?

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:55

leuke foto's Haha! en leuk paardje ook ! wel iets meer je tenen naar binnen Lachen is blijkbaar al gezegd Nagelbijten / Gniffelen nou ja
doej xx

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:19

Ziet er leuk uit samen! Haha!, en ook echt een leuke pony heb je Knipoog

stal_cuypers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 17:26

_Suzan_ schreef:
nog reacties?

klopt bedankt Tong uitsteken

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 18:12

Je zet je handen vast op zijn schoft Lachen omhoog die handel/handen Tong uitsteken dan krijg je ook automatisch die knik in je ellebogen Lachen

stal_cuypers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 18:35

Lord_Ik schreef:
Je zet je handen vast op zijn schoft Lachen omhoog die handel/handen Tong uitsteken dan krijg je ook automatisch die knik in je ellebogen Lachen

bedankt voor de tip,

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 18:43

_Suzan_ schreef:
Lord_Ik schreef:

bedankt voor de tip,

Op sommige foto's hou je je handen bijna goed, maar ga je dan ingezakt zitten zodat het weer niet goed komt XD je laat best ook je teugels ietsje langer, dan kan je je armen ook bij je houden Lachen

stal_cuypers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 18:50

Lord_Ik schreef:

bedankt voor de tip,[/quote]

Op sommige foto's hou je je handen bijna goed, maar ga je dan ingezakt zitten zodat het weer niet goed komt XD je laat best ook je teugels ietsje langer, dan kan je je armen ook bij je houden Lachen[/quote]

klopt ik werk daar ook hard aan, dan zit ik zo weer goed en dan laat ik een knik in mijn rug om het zo maar te zeggen, maar bedoel je dat ik de teugels te lang heb of moet ik ze langer laten? ik rijd altijd los in lange laage lijn en daarna pak ik de teugels korter Knipoog

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:13

_Suzan_ schreef:
klopt ik werk daar ook hard aan, dan zit ik zo weer goed en dan laat ik een knik in mijn rug om het zo maar te zeggen, maar bedoel je dat ik de teugels te lang heb of moet ik ze langer laten? ik rijd altijd los in lange laage lijn en daarna pak ik de teugels korter Knipoog

Langer laten, maar hetzelfe contact behouden maw. je laat je teugels wel langer maar je houdt je armen dichter bij je zodat je hetzelfde contact bekomt maar langere teugels hebt Clown zoals je bij foto 4 doet, maar dan moet je nog je handen omhoog doen (zodat je onderarmen,handen en teugels in rechte lijn lopen naar de mond van je paard en je je handen niet vastzet)

stal_cuypers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 13:55

Lord_Ik schreef:
_Suzan_ schreef:

Langer laten, maar hetzelfe contact behouden maw. je laat je teugels wel langer maar je houdt je armen dichter bij je zodat je hetzelfde contact bekomt maar langere teugels hebt Clown zoals je bij foto 4 doet, maar dan moet je nog je handen omhoog doen (zodat je onderarmen,handen en teugels in rechte lijn lopen naar de mond van je paard en je je handen niet vastzet)

oke

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 14:20

Probeer jezelf wat langer te maken, meer naar voren te kijken, schouders naar achter en borst vooruit. Benen langmaken en druk houden met je kuit (niet met je hak).
Daarnaast proberen je pony meer na te laten geven, hij maakt lang ipv rond over de bovenlijn. misschien zou longeren met touwtjes ook wat kunnen helpen.

stal_cuypers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 14:28

malloesje schreef:
Probeer jezelf wat langer te maken, meer naar voren te kijken, schouders naar achter en borst vooruit. Benen langmaken en druk houden met je kuit (niet met je hak).
Daarnaast proberen je pony meer na te laten geven, hij maakt lang ipv rond over de bovenlijn. misschien zou longeren met touwtjes ook wat kunnen helpen.

longeren met bijzet doe ik regelmatig, bedankt voor de tips. het nagefelijke ben ik hard aan het werken;)