Ong 2 weken geleden was het weereens Heusdens Ruiterfestijn.. Ik moest die dag 3x rijden met mijn pony's .. s'ochtends om kwart voor 10 moet ik aan de start verschijnen in de DZ2 met EventZ-Soleil .. De proef ging heel fijn.. ze was lekker ontspannen en deed gewoon netjes haar ding.. toen heb ik haar rustig uitgestapt en op de trailer gezet en heb ik langzamerhand EventZ-Armani van de trailer afgehaald daar moest ik DB mee starten .. dit was voor Armani de 2x dat hij mee mocht sinds de hengstenkeuring
.. hij vond het dus allemaal heel spannend maar bleef er verder wel cool onder
.. hij is nu 3.5 en ik heb zondag mijn 1e officiele wedstrijd met hem en het zijn meteen selecties.. duss.. een klein beetje zenuwachtig zijn we wel
haha.. nouja Armani liep heel fijn in de proef .. lekker rustig.. en zo wil ik hem nog wel het liefst zien..
aangezien hij nog maar 3.5 is .. daarna armaantje dus uitgestapt en op de trailer gezet... oh oh.. toen kwamen de zenuwen dus echt.. ik moest met Frank een pas de deux kür op muziek rijden .. we wister exact 1 week van te voren dat we dus daadwerkelijk die show mochten rijden.. we moesten toen nog de kür maken .. oefenen, filmen, muziek erbij zetten, en nog meer oefenen
ik heb hem in totaal 2x gereden thuis dus ik was me een partij zenuwachtig
uiteindelijk was de show toch een beetje hectisch.. maargoed ik mocht ook niet klagen
IPS Triomph is een 7 jarige ruin van de hengst democraat uit een Partout merrie.
ik was met soleil 2e in de DEZ2/Z1
en met armani ook 2e met 193 punten
! in de DB
Ik heb alleen foto's van de kür.. Met dank aan Ron
de broer van frank
Soms duikt lei een beetje op de voorhand.. Amen hiervoor
.. We moesten triomph wel bijhouden met onze 1.45 tegen 1.72
.. beetje lief zijn he voor ons
!Zie je me nog
achter dat grote paard 

mijn ene hand hou ik redelijk hoog omdat ik lekker zat te stressen
om haar goed recht te houden in het appuyement .. en ik hou mijn hoofd lekker debiel scheef

Tip; Kijk naar beentjes van de paarden
exact hetzelfde 

Een beetje een vertekend beeld van mijn houding .. het lijkt alsof ik zit als een zoutzak
alleen dat ik het jasje van Frank die je ziet

Ook Frank moet je soms even heel lief aankijken

Galopappuyement

fijn stukje uitgestrekte stap

En Frank & IPS Triomph nog 1 keertje

Nouja dankjewel voor het kijken en ik hoop dat ik een leuk berichtje van je krijg
!Hou het wel gezellliig
!Groetjes ××× Jiill &nd

Fijne proef om te rijden vind ik dat.. Maar dan heb ik 't verkeerd begrepen want ik dacht te lezen dat dit de 2e keer was dat je Z2 startte, maar ik zat er dus een beetje naast