Megin kreeg ik toen hij 3.5 was. We hadden een moeilijke start met bokken, enzovoort gemaakt. Maar na veel doorzetten zijn we er uiteindelijk gekomen. Nu is hij 7, en begint alles op wedstrijd goed te lukken. Alleen, ik ben 16 en in België moeten we dan overgaan naar de paarden.
Gelukkig mag ik nog 1 jaar (of zelf 2 jaar) nog bij de paarden meerijden; maar toch valt het afscheid van die goede oude ponytijd me zwaar
Dit seizoen heb ik 2 x 1ste, 2 x 2de en 1 x 10de gereden. Daardoor mocht dan ook naar het nationaal; waar het héél spijtig niet goed was. Het was een proef vol stress en spanning; dus ook de slechtste van dit seizoen.. Dit resulteerde een laatste plaats; en iedereen was natuurlijk erg teleurgesteld.. Zeker mijn trainer (en ik) die er erg veel van verwachte, omdat we deze zomer zo hard gewerkt hadden. De dagen voor de wedstrijd liep hij echt héérlijk! Voelde me echt Anky

Bij springen ben ik overgegaan naar D-licht (1m) en dat gaat allemaal goed
Ook heb ik in frankrijk, bij Frederique Fabre Delbos stage gevolgd én enorm veel bij geleerd.
Springen doen zowel ik en Megin het liefst

Nu ja, genoeg gepraat, de foto's
Onze allereerste wedstrijd, op 4.5 jarige leeftijd

Daarna zijn we beginnen lessen bij hermance, deze foto's zijn van winter 2005 geloof ik

Winter/eind 2006

En de rest is allemaal van 2007 (voorjaar en zomer). We zijn weer veranderd van trainer (1 vr dressuur, 1 vr springen)

In Frankrijk tijdens parcours 1.20
Er is ook nog een filmpje van het nationaal; slechts kort maar het geeft een beeld hoe het was (dus niet hoe het hoorde te zijn). Het is wel van een beter deel van de proef... (KOMT LATER NOG)
Nou, wat vinden jullie ervan? Gooi het in de groep