Shakira

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sofie123

Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 12:09

Heej! Hier een beetje meer informatie over wat je ziet. Op de twee eerste foto's zie je hoe het er tot een maand geleden elke keer aan toe ging. Het gaat niet alleen over het feit dat ze haar hoofd zo hoog houd, ze was een regelrechte ramp met het rijden zelf ook, wat ik spijtig genoeg met geen enkele foto kan uitdrukken. Pas sinds kort gaat het de goede kant op,ze ontspant zich tijdens het rijden en doet wat ik haar van haar verwacht. We doen in de les al bijna alle spelletjes mee! Clown Vroeger wou ze altijd hard galopperen wat ik ook vroeg, nu rijden we vrolijk met lange teugel en zonder stijgbeugels tussen een brugje van twee paarden door Lachen. Ook naast een ander paard draven en ondertusen handen geven kunnen we Haha! ... Het klinkt vrij belachelijk maar voor ons als team hebben we al veel grenzen verlecht! Ze begint het ook steeds leuker te vinden om met mij samen te werken. De eerste twee foto's weergeven waar wij wel 5 maand aan hebben moeten werken, spanning. De andere zijn van zondag, stills uit een filmpje van het instappen. Niet echt spectaculaire foto's, maar ik ben er wel trots op Bloos .

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

griebels

Re: Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 12:13

Nu nog zonder hulpteugel voordat ze een onderhals kweekt en het nog moeilijker wordt om haar de ontspanning te laten opzoeken...

sofie123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 12:18

griebels schreef:
Nu nog zonder hulpteugel voordat ze een onderhals kweekt en het nog moeilijker wordt om haar de ontspanning te laten opzoeken...

Wat wil je daar nu mee zeggen? Die hangt toch helemaal niet strak, het is een loshangende rekker!

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 12:40

hoe oud is je pony ? mooi kleurtje heeft die op de eerste foto Lachen

veel plezier met hem / haar