Nu ik zo aan het denken ben, is het al weer een tijdje geleden dat Shardon op bokt is geweest, dus het is weer tijd voor wat foto'tjes
Afgelopen zaterdag moest ik starten met Shardon in Varsseveld in de Z1. Het was ontzettend slecht weer dus ik dacht: 'nouja we proberen er wel wat van te maken
'Met losrijden was meneer heeerlijk fris. De Z ponys was tussen de paarden en er liepen ook wat paardenhengsten tussen dus dat vond meneer ook wel erg gezellig
Na een tijdje werd ie wat rustiger en kon ik er lekker aan rijden.
De eerste proef liep hij erg goed! Dit was de 3e keer Z voor hem en hij deed het erg goed, dus ik was ook erg tevreden na de proef! Bij die proef werden we 2e met 215 punten, kon me wel in de punten vinden
Tussen de eerste en tweede proef zat een half uur, dus dan sta je daar met je hengstje in de regen
Ik wilde niet te veel meer rijden want hij was al los, dus een beetje rond gestapt.
De tweede proef ging ook wel goed, maar hij was wat moe en had er niet zo heel veel zin meer in, hij gedroeg zich verder wel braaf maar er zaten wat foutjes in omdat hij zich niet helemaal meer kon concentreren, en ach geef 'm eens ongelijk

Ik had het na de 2e proef ook wel een beetje gehad en wilde ik wel sneeeellll een jas aan en de pony een dikke deken op gooien

De jury vond het toch nog een goed getoonde proef en daar werden we eerste met 210, het was echt een proef van 4ren en 8en, en zo kwamen we toch nog aan een winstpunt
Om het verhaal kort te houden: ik was tevreden over Shardon!

Shanna heeft een paar foto'tjes gemaakt, de kwaliteit is niet zo heel denderend, want haar foto's zijn beter geweest, maarja wat moet je ook met dat weer
Ik ben toch gelukkig met de fotos haha
Bedankt Shan.
Middenstap, moest hem aardig bijdrijven, vandaar mn hakken

Even de beentjes strekken

Middendraf en afgroeten, hij is toch soms wel echt stoer

Ik kan op de foto's zien dat ie zich steeds meer begint te dragen, daar trainen we ook hard voor, dus daar ben ik erg blij mee!
Nu jullie

)
ziet er echt netjes uit, gefeliciteerd