Ik dacht, ik moet maar weer eens een topic plaatsen. Ik heb nu een aantal tegenslagen gehad.
Ik zou afgelopen week voor het eerst starten met Wyander.. Het ging 2 weken terug alleen eeen beetje mis. Wyander is 4 en was iets te enthousiast op de onderlinge wedstrijd. Ik had al een kuur gereden, en zou gaan springen en de eerste hindernis van 30 cm sprong ie 1.10 ofzo. Vervolgens springt ie aan de kant en hou ik mijn evenwicht niet meer en val ik er af. Mijn pink zet enorm op en die maandag ben ik toch maar naar de dokter geweest, hij heeft me door gestuurd naar het ziekenhuis en daar bleek dat hij gebroken is. Af gelopen maandag mocht het gips der af. Ondertussen had ik al een paar keer gereden, alleen hoestte hij al een beetje. Niet verder last van en hebben we hem ventipulmin gegeven. Af gelopen week zou ik weer rijden en was het alleen maar hoesten. Ik heb de dierenarts gebeld, hij heeft geconstateerd dat hij brongitus heeft.. :S Dus weer geen wedstrijden of rijden. Ook gaan we over 2 weken naar Drenthe met de paarden om lekker te rijden ik hoop dat het kan. Genoeg gepraat, deze foto's zijn vlak voor de onderlinge wedstrijd gemaakt.
Punten waar ik om moet denken:
- Hakken uidrukken
- Naar voren kijken
- Iets minder op de voorhand laten lopen, maar hij is nog jong
Graag onderbouwend commentaar, waar ik echt iets mee opschiet

Bedankt
1.

2.

3.

4.

5.

Denk om binnenhand!!
6.

Tijdje terug.
Portretten :
7.

8.

9.

Dit is de laatste en de mooist vind ik! :
10.

Groetjes.. En nu je hier toch ben.. Laat je even een berichtje achter?? (a)