een manegepaardje

wat vinden jullie ?? voor een manege ruiter ....
hou het wel netjes he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jori_X schreef:Voor een manege ruiter idd heel netjes

aerdenhout1 schreef:jori_X schreef:Voor een manege ruiter idd heel netjes
Zoooo...dat is grof! Je bedoeld het waarschijnlijk niet zo, maar ook manege ruiters kunnen vaak heel leuk rijden.
De foto's zijn wel een beetje klein om het goed te kunnen zien, maar het ziet er goed uit.
)
Anika_Ses schreef:jori_X schreef:Voor een manege ruiter idd heel netjes
Pff, Ik hoop dat je het zo niet bedoeld, anders heb je het wel heel hoog in je bol dame
Niet iedereen heeft zo'n rijke paps of mams om 6 paarden/pony's te betalen ( Of weet ik hoeveel je er hebt)
Het is al een hele prestatie om een paard zo te laten lopen hoe de ruiter in kwestie het doet, ze zijn vaak stug en geven moeilijk mee zoals iedereen weet en als je dan zo'n beeld neer kunt zetten vind ik dat knap!
Je rijdt hem voor zover ik het kan zien, super relaxt en mooi!
ga zo door
Excuses.. Anika_Ses schreef:jori_X schreef:
Pff, Ik hoop dat je het zo niet bedoeld, anders heb je het wel heel hoog in je bol dame
Niet iedereen heeft zo'n rijke paps of mams om 6 paarden/pony's te betalen ( Of weet ik hoeveel je er hebt)
Het is al een hele prestatie om een paard zo te laten lopen hoe de ruiter in kwestie het doet, ze zijn vaak stug en geven moeilijk mee zoals iedereen weet en als je dan zo'n beeld neer kunt zetten vind ik dat knap!
Je rijdt hem voor zover ik het kan zien, super relaxt en mooi!
ga zo door
Nee, dat was niet zo bedoeld!! Ik vind dat ze er netjes opzit. En dat bewijst inderdaad dat manegeklanten wel degelijk goed kunnen rijden!!
En als je het over een groffe houding hebt, jij kan er ook wat van! Ik bedoelde het niet zo! Dus die 'dame' vind ik een beetje raar geplaatst! En nee ik ben niet verwend en wij zijn absoluut niet rijk! Ik heb momenteel 1 paard en krijg er heel misschien nog 1 bij. Als je in mijn profiel kijkt moet je het ook goed doen en kijken dat achter bijna al die pony's VERKOCHT staat! Dus die heb ik allang niet meer!! Dus graag eerst lezen en dan conclusies!
Dat het grof overkwam snap ik, maar was niet mn bedoeling om het zo over te laten komen!! Vind het er netjes uitzien!!Excuses..