's ochtends dressuur gereden, niet Raquelle's favoriete onderdeel
En dit is dan ook de 3e keer in haar leven dat ze binnen de witte hekjes loopt. Ze heeft altijd wat problemen in haar aanleuning gehad, en met wat spanning erbij zoals hier, is het verre van ideaal
Maar ik was toch redelijk tevreden, we zijn van ver gekomen. Een jaar geleden liep ze bij mij nog sterren te kijken, en met voorkeur haar hoofd naar links (ongeacht welke hand
).Het springen s middags ging natuurlijk weer prima, daar is ze voor geboren
3 maal foutloos. Ik heb beide onderdelen overigens niet gewonnen, maar stond ver vooraan met een winstpunt waardige dressuurproef en foutloze parcoursen. Ik ben dan ook clubkampioen 2007, en heb me aan mijn belofte gehouden
Sander heeft deze dag foto's gemaakt:

1. handen voor het mooie wat laag, en ik vind haar knotjes zo mooi
(
2. Handen blijven laag, maar dat zal met de tijd moeten komen, het zit er zowel bij mij als bij haar een beetje in gebakken.

3. Hakken een beetje opgetrokken, zal waarschijnlijk net aansporen, maar evengoed

4.Galopje

5. Naar het halsstrekken, valt op de voorhand, ze vind het dan ook razend moeilijk.

6. afwenden om te groeten

7. Ik leun op haar hals helaas, toch lijk ik haar niet in haar mond te zitten, toch eens op letten

8. in opperste concentratie, althans ik, Raquelle is duidelijk niet zo onder de indruk van een B parcours

9. Ik kijk of de balkjes wel blijven liggen
En nog 2 foto's van de Limburgse kampioenschappen 2 weken eerder, ook van de hand van Sander. Hier hadden we helaas een balk:

10. holding on for dear life
(losrijterrein)En de laatste, nog even losrijden voordat we de ring in mogen:
11.
Ze is ook zo`n hoogbenig type, haha