Soniador @ wedstrijd (eindelijk goed resulaat!)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Soniador

Soniador @ wedstrijd (eindelijk goed resulaat!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 16:10

Gisteren hadden we wedstrijd in Diepenbeek in manege M&M.
Het trainen ging heel de week al heel erg goed dus hoopte ik nu eindelijk eens op een goede proef en een goed resultaat.Want de laatste 2 weken hadden we proeven gereden waarbij je wel kon gaan janken.Verdrietig
Maar ik geef niet op met mijn superknollie,dus hup zondag weer op wedstrijd en gaan met die banaan. Go jij! Go jij!

Eerst was mijn E proefje aan de beurt,het inrijden ging erg goed dus stapte ik met een goed gevoel de ring binnen.
De ring lag echter heel erg zwaar en je paard zakte echt weg in het zand.In het eerste stukje galop heb ik even problemen gehad.Er zaten hier en daar nog enkele foutjes tussen maar over het algemeen was ik best tevreden.Het bracht ons op een score van 57,37%,wat een terechte score was,de proef was niet meer of minder waart.

Daarna mijn A proefje,het inrijden ging nog lekkerder als ervoor dus had ik zeker een heel erg goed gevoel.
De proef rijd ik nog maar voor de 4de keer,dus had ik wat last van zenuwen.De proef was voor mij super,ookal zaten er fouten in en zijn er nog verbeterpunten.Voor de 4de keer was het voor mij goed genoeg.Ik had een score van 75,59% Go jij! Go jij! ,ik was echt heel erg blij want Soniador is nu niet bepaald de gemakkelijkste.Maar wat ben ik trots op mijn knolletje Lovers

De E7

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier zie je duidelijk da ze nog meer buiging in de hals moet krijgen
http://img77.imageshack.us/img77/8004/img4370kz8.jpg

Afbeelding

Afbeelding

De A7

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We hebben als commentaar gekregen dat er meer tact in de draf moet zijn en de proef nog meer afgewerkt moet worden,ze soms te haastig is en nog meer gebogen moet lopen.En hier ben ik het volledig mee eens en we zijn ook druk aan deze punten aan het werken.

SONY

Re: Soniador @ wedstrijd (eindelijk goed resulaat!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 16:13

Hey mooi foto's ziet er goed uit! Maarre wat me opvalt is dat je paard op vrijwel alle foto's z,n mond open heeft en de oren naar achter... En inderdaad zoals je zelf al zei de buiging moet nog aangewerkt worden, maar vind juist dat plaatje oortjes na achter, mond open en die buiging niet zo'n ontspannen/fijn beeld geven.

Maar verder ziet het er super uit hoor, mooi paard heb je! Sucses!

kimberleyhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 16:19

heej leuk hoor!!
maar nu wil ik nie dom over komen hoor maar heb effe een vraagje..
wat houden die A, E, F proefjes in?? ik snap het niet zo namelijk..
gefeliciteerd verder met je behaalde resultaten!!

Nathiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 16:24

leuke foto's...
ik snap ook niks van die A,E en 7 proeven :p
op de foto's lijkt het wel dat je paard redelijk op je teugels hangt... of lijkt dit enkel zo?