) hadden Anouk(miekelover) en ik een minimeeting
Ik ging met haar mee naar Martina, Carmen en Holly.
De nieuwe eigenaar van Pardon (veulen van Pegassa) was er ook, en die vroeg of ik het leuk vond om eens op Pardon te rijden! Hij is inmiddels 3.5jaar oud, en net ingereden. Natuurlijk wilde ik dat wel!
Hij was echt heel braaf! Super om er op te rijden, want ik heb hem ook geboren zien worden, dus dat was wel speciaal.
Maar, ik was natuurlijk met Anouk mee, dus we gingen ook hobbelen op Martina.
Eerst ging Anouk rijden. Martina was erg goed gemutst!
Ze is de laatste tijd heel erg stout geweest, Anouk zegt daar misschien zelf wel iets over. Dus wij zijn erg blij met deze foto's,!

Lekker drafje, Alleen, de fotograaf is wel een beetje scheef hë?
ps: 
Nog een drafje, vinden jullie het setje niet supercool!!

Mooi actief drafje, heel erg net achterbeengebruik!

Pasje wijken, zou met iets minder stelling mogen, maar voorderest ziet het er netjes uit!

Galopje, volgende keer op je kont zitten he Nouk?
Toen had ik de eer om ook een rondje te sturen met Martina, en ik moet zeggen, ik was aangenaam verrast!! Ik had een heel ander gevoel voorgesteld bij Tinus, maar het gevoel was totaal anders, in positieve zin!

Even een beetje wennen, Cap is eigen keuze, die had ik niet meegenomen.

Charmant sta-moment

Nog een drafje, wel een fijn beeld vind ik!

Nog even zonder thiedeman, dat ging eigenlijk net zo lekker! Op deze foto was ik haar net een beetje aan het activeren, dus vandaar dat ik zo achterlijk naar achteren hang , ik kreeg meer reactie als ik had verwacht
ps:

Een beetje uitdraven, vandaar dat ze wat rond loopt..en alweer een stamoment
Ik vond het echt heel erg leuk! Ze gaf me ene fijn gevoel, zo voor de eerste keer. Ik had er nog nooit op gezeten. Maar achteraf had ik beter mijn beugels een gaatje korter kunnen doen, want ik was af en toe wat uit balans en ik druk m'n hakken niet netjes uit, normaal doe ik dat juist altijd wel.. Dus.. voor de volgende keer...

Ook Anouk was erg tevreden over Tinus
, superlieve foto!
En baby Tinus, Carmen, we waren er niet meer aan toe gekomen leuke foto's van haar te maken, dus die hou je tegoed Anouk

Als laatste nog even een mooie foto van Holly!
Commentaar mag, mits onderbouwd!!
Anouk mag zelf haar commentaar geven.
Voor mij geldt:
~ Beugels een gaatje korter
~ Beenligging mag een stuk beter, maar dat wordt al grotendeels verholpen door puntje 1
~ Cap is eigen keuze, ik rij normaal ALTIJD met cap, maar die lag nog op mijn stal..
, maar hij zit heerlijk!! En blijft ook echt lang mooi!!!