First_Unique schreef:'wat' ongelijk, ik zeg niet dat je hel helemaal verkeerd zegt.. maar uhm.. ik ben de laatste paar dagen wat gespannen geweest, dat klopt.. maar ik ben ook wat strenger de laatste dagen geweest want meneer maakt er een feestje van en doet wat hij zelf wil.. goed, dan ben ik streng en hij word daat wat hyper van.. nouja, dan ben je wat meer gespannen.. maar ik vind dat hij nu op deze fotos meer omlaag loopt dan dat ie anders doet als we totaal ontspannen zijn.. dusja.. vandaar mijn reactie.. foto's zijn ook wel moeilijk te beoordelen doet ik je zeggen, momentopnamen is het he.. maarja ik maar hem mee in de werkelijkheid en dan komt het voor mij anders over..
ja dat snap ik wel hoor.... het is en blijft bokt
wij zien jullie natuurlijk niet dagelijks en kennen jullie geschiedenis niet, maar iedereen zegt wat hij of zij op de foto's ziet en ik ben erg kritisch.... ook over mezelf (soms té, dan heb ik zelfs ruzie met mijn instructrice
en moet ik me echt weer even bijbrengen dat ik niet zo perfectionistisch moet zijn!)
vergeet nooit dat als de ruiter kan ontspannen, los is in lijf en leden en relaxed achter op je hol zit (even plat nederlands) gaat het al stukken makkelijker!
laat dat hoofd maar eens met rust! ga eens extreem achterover op je kont zitten, ontspan, zing liedjes kijk om je heen blaas je adem goed uit en ga maar eens voltes rijden! verkleinen op je buitenbeen openen op je binnenbeen en probeer ook je zitbeenknobbels eens te gaan voelen!!
dit alles heeft bij mij en mijn nieuwe paard wonderen verricht!!!!
het is een leuk paardje om te zien! nou de houding nog