Bo (shetje) met Mariska

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nimmy

Bo (shetje) met Mariska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-07 16:15

Het ruitertje van Mabon weer eens geleend, ze had een tijdje niet op Bo gereden en Bo moest weer s aangepakt worden omdat ie wat begon te klieren... ging weer erg goed. Let niet op haar beugellengte, ze kunnen helaas niet langer
Afbeelding
lekker midden in de plas staan.. kom me maar halen
Afbeelding
de bak/paddock was een zwembad, dus maar in de wei gereden
Afbeelding

Afbeelding
staat nog best veel gras (verklaart meteen zn dikke buik Clown )

Afbeelding
teugels op maat houden

Afbeelding
en klaar..

Afbeelding
is t geen leukerd
zal ook nog s foto's met zn eigen ruitertjes maken... maar die zie ik niet zo vaak meer ponyrijden..

JoyCiej007

Re: Bo (shetje) met Mariska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 17:07

Wat een leuke foto's! Dekje staat hem trouwens goed. Mooie shet, mooi afgetekend.

Geen idee om met de gaatjestang wat meer gaatjes bij te prikken in de beugelriemen? kun je ze toch wat langer doen Knipoog

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 17:23

netjes hoor, leuke pony Lachen ze is nog best wit, voor hoeveel modder wij hier hebben Tong uitsteken Haha! maar erg leuk shetje

ilovemarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 17:32

Heej, Erg leuk shetje.. wij hebben er zelf ook heel veel ik ben 12 jaar. Wij rijden gewoon zonder zadel en springen en doen alles erg leuk ook. Verder succes!

Simoon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 17:56

Wat Schattig zeg! , Ik vind het jammer dat ik te groot voor ze ben! Boos!

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 06:51

Hé daar is Mariska weer dit keer met Bo.
Het zag er goed uit hoor en Bo is toch mooi iets groter dan Bonnie of Maaike hier kan ze nog goed op.

Glover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 06:52

Wat een leuke shet lief koppie zit erop Haha!

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 09:55

JoyCiej007 schreef:
Wat een leuke foto's! Dekje staat hem trouwens goed. Mooie shet, mooi afgetekend.

Geen idee om met de gaatjestang wat meer gaatjes bij te prikken in de beugelriemen? kun je ze toch wat langer doen Knipoog

als dat kon had ik dat wel gedaan, helaas niet mogelijk... volgende keer neemt ze volgens mij de beugelriemen van de andere verzorgshet mee.. die kunnen wel langer..

trouwens mabon bedankt voor t maken van de foto's

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 07:02

Nimmy schreef:
JoyCiej007 schreef:

als dat kon had ik dat wel gedaan, helaas niet mogelijk... volgende keer neemt ze volgens mij de beugelriemen van de andere verzorgshet mee.. die kunnen wel langer..

trouwens mabon bedankt voor t maken van de foto's

zaterdag wilde ze weer zei ze tegen mij. We nemen dan even de beugelriemen van Bonnie mee.
Ik dacht dat jij er dan niet was klopt dat???

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 11:59

klopt, ik moet nog wat doen voor mn stage. Maar heb gezegt dat ze mag rijden als er maar iemand bij is. (al verwacht ik niet dat er veel mis gaat, rodeo geven doet ie meestal niet)

Waarschijnlijk zijn mn neefje en nichtje dan ook bij mn ouders.. kunne die daarna mooi even dr op, is ie lekker mak voor hun (scheeld echt enorm als ze dr op gezeten heeft is ie veel stuurbaarder en vlotter)