De eerste week kon mijn trainer weinig doen omdat Flash enorm hengstig was en op de plaats waar ze verblijft zijn alleen maar hengsten en dus bleef ze niet bij de les.
Vanaf vrijdag is mijn trainer begonnen met werk aan de lange teugel. Verbazingswekkend neemt mijn Flash alles snel op.
Woensdag 26-09 heeft mijn trainer haar voor de eerste keer bestegen en alles gaat goed.
Vrijdag was het mijn beurt en gisteren voor de tweede keer op mijn kleine meid.
Een enorm rare maar geweldige ervaring, na twee en een half jaar wachten is eindelijk het moment aangekomen dat ik ook foto´s van Flash in dit topic kan zetten.
Nou genoeg geklets hieronder de iet wat onduidelijke foto´s van Flash voor de derde keer bereden en de tweede keer door mij.
Het opzadelen:

Aan de lange teugel:

En het opstijgen:

En voor de tweede keer op Flash, het sturen gaat al wat beter:

Tot slot een klein ritje door de bergen:

Wat een geweldige ervaring voor de tweede keer op mijn paard, had nooit gedacht dat dit ooit mogelijk was. Mijn trainer moet steeds lachen om mij en zegt daarvoor heb je haar toch hier gebracht. Het is echt ongelooflijk ik ben het gelukkigste mens op aarde. Wat is dit een geweldige mooie belevenis.
Terug gekomen van ons stapritje door de bergen, ik trek een verschikkelijke rare bek maar dat komt omdat ik het allemaal nog niet zo goed kan geloven en de emoties van deze twee dagen:
.
haha
), maar hij heeft het supermakkelijk met haar en ik ook gelukkig.