[KWPN]Pretty Woman @ wedstrijd! *heel vrolijk*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

[KWPN]Pretty Woman @ wedstrijd! *heel vrolijk*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-07 14:21

We gingen vandaag nog eens richting m&m diepenbeek om de kleine meid nog eens de proefjes te laten lopen..Hoewel zwemmen misschien een beter woord is. Ze zakte op bepaalde plekken tot haar kogels in de modder zag ik op de foto's maar ze liep er niet minder om! Klein dapper wichtje!

Eerste proef liep ze voor mijn gevoel goed naar gelang de omstandigheden, ik voelde wel dat ze in galop niet aan de teugel was en ook in draf was de aanleuning wat onregelmatig maar toch liep ze een hele fijne proef! We kregen 57% en belande op een 6de (van de tien) plek Scheve mond En dat vind ik nog niet zo'n ramp, ze kwam tenslotte een paar keer tegen de hand en tja dat word afgerekent. Maar de jury zijn commentaar na de proef sloeg álles voor mij!

Hij liep voorbij, zag me zitten en zegt; 'van jou heb ik toch al beter gezien he' waarorp ik antwoordde dat dat bijna niet kon, want dat hij haar pas voor de 3de keer zag, en de 1ste keer stond ze constant op haar achterbenen, de 2de keer had ik min zes en vandaag was de derde keer. Waarp hij zei; 'jamaar met Ex'
Nu moet ik er even bij vermelden dat Pretty een jongedame is die welliswaar al tien is maar nog maar een 'jong ding' kwa rijden. En met Explo reed ik op het einde Z Scheve mond (voor de mensen die de twee ukken niet kennen Clown) Vond het ontzettend gemeen dat hij me afrekent op het feit dat Ex zijn proeven beter waren (best lijkt me als die zoveel niveau's hoger zit Scheve mond)

2de proef ging een pak vlotter als de 1ste, ik durfde wat meer omdat de piste iets of wat beter lag en we hebben alles uit de kast gehaald (alles wat binnen de mogelijkheden lag ivm de piste enz) en dat werd beloond met 62.68% een mooie 4de plek! En de 1ste van mijn niveau (ons systeem werkt wat anders. Die van een niveau hoger hebben mijn hoogste proef als 'inrijproef' Knipoog ) met heeeele fijne commentaar op de protocol ( veel kwaliteit, nog meer afwerking!) en een jurylid dat ook na de proef érg positief was! Ze zei wel dat het een proef van extremen was. Clown (klopt, ik begin met een 4, dan een 7, een 8 en dan een 5 Schijnheilig ) Ze herinnerde me zich nog omdat ze mij als enige een 7 voor houding zit en hulpen had gegeven Clown
Anyhow; waar jullie nou dus eigenlijk voor komen *LOL*

Proef 1
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7XJ88GAA.jpg
hier zie je hoe ver ze in zakt
Afbeelding

proef twee
Afbeelding
Pret denkt vermoedelijk; water Scheve mond
Afbeelding
'alsk nou een hele grote drafpas maak, dan hoef ik er niet door heen Clown
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YM8HEKYC.jpg
nog wat stappen want ze bleven daar maar discusieren over het bit van een pony (heb wat flarden opgevangen, ging er nogal heftig aan toe)
Afbeelding
Kwijl Kwijl kan niks anders zeggen!
Afbeelding
zo galoppeert Pret dus in een modderige piste Bloos
Afbeelding
het scheelde een halve centimeter of ze had er tegen aan geknalt met haar been Bloos vandaar mijn kop (en die van Pret) goed voor een vijf Bloos
Afbeelding
we beginnen het af te leren om naar beneden te kijken! Ja
Afbeelding
Afbeelding
en kláár!
(niet alleen Pret was opgelucht dat ze even kon stappen Bloos)
Afbeelding
En als je je afvraagt waarom we allebei naar dezelfde kant kijken en zitten te grijnzen; Mieke, het meisje dat de prijzen uitdeelde, is niet zo heel erg groot en had nogal moeite met het lintje aan het hoofdstel van het 1.70 meter grote paard te bevestigen dat het allemaal veel te spannend vond om het hoofd naar beneden te doen *LOL* *LOL*

Volgende week hebben we onze finale, duimen jullie allemaal voor ons? We maken nl een kans Ja (nee, dat hadden we niet durven dromen dat we dit al op het eind van het seizoen zouden kunnen zeggen!)

SplashIsLief

Re: [KWPN]Pretty Woman @ wedstrijd! *heel vrolijk*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 14:30

Super hoor Phara! Gefeliciteerd!

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 14:34

En alweer super netjes Phara!!
Die grond ziet er inderdaad niet ideaal uit Scheve mond maar ze loopt er nog erg goed om!
Gefeliciteerd met je score en ik ga zeker voor je duimen!!

rossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 15:20

ziet er netjes uit phara Lachen en we zullen duimen voor volgende week!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 15:39

Goed gedaan hoor en volgende week duimen we zeker.
Wel minder dat die bak zo slecht was Scheve mond Ben je dan niet bang voor blessures?
Fotos's zijn iig leuk gelukt Ja

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 15:47

Ziet er netjes uit zeg Phara! Niet zo fijn dat de jury je afrekende op de prestatie van ex. Maar toch nog leuk plek hé! Ik duim voor de finale Knipoog komt vast helemaal goed.

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 16:01

Wauw, netjes hoor! Erg knap, en bah, die piste Boos!
En wat raar van die jury zeg... echt onaardig!
Succes met de finale, we horen t wel van je Knipoog

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 17:32

Vind haar prima lopen hoor, zeker in zo'n natte kliederboel Ja
En tsja... jury's... daar moet je je niets van aantrekken, die hebben toch vaak een heel ander beeld van de ruiter Haha!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:31

Ziet er heel netjes uit, Phara!! Lachen
Gaat de laatste tijd erg goed hè, met Pret? Haha!

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 21:08

ziwet er leuk uit!!!

maar vind je zit eigenlijk niet zo heel mooi (op de foto's) je steekt je onderbenen erg af naar voren!
maar doe ik ook op mijn ene paard Haha!

wel een leuke combi zijn jullie!!!

Athiinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 21:32

Leuke foto's , en gefeliciteerd! Lachen
Idd soms even letten op je benen Knipoog

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 21:37

Wauw! Pret ziet er goed uit!
Vind het fijne foto's!! Haha! Well done

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:02

wat is pret toch een plaatje om te zien! goed gedaan hoor!

Sandy1103

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:47

wat een superpaard dat ze in zo'n bak nog zo netjes blijft lopen echt goed hoor veel suc6 volgende keer en laat die jury maar lkkr kletsen hoor niets van aantrekken

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 10:59

Tjeeee kath wat zijn jullie toch vooruit gegaan !
Ben zo blij voor je dat het allemaal zo goed gekomen is met jullie!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 15:51

Vue schreef:
Tjeeee kath wat zijn jullie toch vooruit gegaan !
Ben zo blij voor je dat het allemaal zo goed gekomen is met jullie!

Daar ben ik ook blij van! Heb zondag nog gezegd dat ik een hele hele stomme fout zou gemaakt hebben als ik haar had terug gebracht...Als ik zie wat ze nu is geworden.

Sandy1103 schreef:
wat een superpaard dat ze in zo'n bak nog zo netjes blijft lopen echt goed hoor veel suc6 volgende keer en laat die jury maar lkkr kletsen hoor niets van aantrekken

Ze is zéker een superpaard! Lovers Ze gaat er voor 200% voor en doet keihard haar best! Was beetje boos op de jury omdat ik niet vind dat hij het recht heeft om dat te zeggen... Nagelbijten / Gniffelen

dekoezegtboe schreef:
wat is pret toch een plaatje om te zien! goed gedaan hoor!

ja he Kwijl Ben zoooo blij met haar! Elke dag verbaas ik me er over hoe mooi ze eigenlijk is...

lovelance schreef:
Wauw! Pret ziet er goed uit!
Vind het fijne foto's!! Haha! Well done

Dankje Haha! Ze liep ook heerlijk! Lekker van het bitje af!

Athiinaa schreef:
Leuke foto's , en gefeliciteerd! Lachen
Idd soms even letten op je benen Knipoog

Klopt, doe het normaal niet (is te zien op andere foto's van me) dus waarom ik het op deze wel doe? Nagelbijten / Gniffelen

CindyUniek schreef:
ziwet er leuk uit!!!

maar vind je zit eigenlijk niet zo heel mooi (op de foto's) je steekt je onderbenen erg af naar voren!
maar doe ik ook op mijn ene paard Haha!

wel een leuke combi zijn jullie!!!

Op twee foto's waarvan 1tje een halt is Nagelbijten / Gniffelen Maar zoals hierboven gezegd; op andere foto's is dat eigenlijk niet zo sinds ik aan mijn houding gewerkt heb. Snap zelf niet waarom ik het op die paar foto's ineens wel deed Clown Zal er eens op letten of ik dat vaker doe.

Nerwen schreef:
Ziet er heel netjes uit, Phara!! Lachen
Gaat de laatste tijd erg goed hè, met Pret? Haha!

Ja Topmeid is het geworden! Ben ontzettend blij dat ik haar kan rijden, en dat ik haar 'mijn dinnetje' kan noemen en ik dus niet naar haar hoef te kijken en te denken 'had ik zo maar eentje!' want dat zou ik beslist denken als ik haar zag lopen Ja

XchantjuhX schreef:
Vind haar prima lopen hoor, zeker in zo'n natte kliederboel Ja
En tsja... jury's... daar moet je je niets van aantrekken, die hebben toch vaak een heel ander beeld van de ruiter Haha!

Klopt, alleen heb ik later van wat andere ruiters gehoord dat hij wel vaker zulke rotopmerkingen maakt ná de proeven...En dan niet bij de prijsuitreiking maar ze echt persoonlijk aan spreken. Nu, als hij het volgende week vergeten is, dan ik ook...Het zijn tenslotte ook maar mensen.

roosjeradec schreef:
Wauw, netjes hoor! Erg knap, en bah, die piste Boos!
En wat raar van die jury zeg... echt onaardig!
Succes met de finale, we horen t wel van je Knipoog

Jazeker! Het word wel binnen gereden dus echte wedstrijdfoto's (van in de ring) zullen er niet bij zijn vrees ik Nagelbijten / Gniffelen Weet niet of mijn toestel dat kan. (betwijfel het) Maar ik breng beslist verslag uit! Ja

Soet schreef:
Ziet er netjes uit zeg Phara! Niet zo fijn dat de jury je afrekende op de prestatie van ex. Maar toch nog leuk plek hé! Ik duim voor de finale Knipoog komt vast helemaal goed.

Ja heeeele leuke plek! Maar die jury van mijn 4de plek was heel positief, had heel veel opbouwende commentaar op mijn protocol staan waar ik echt mee aan de slag kon, en sprak me (nadat een andere jury zei dat 'ik die ruiter van Explosion was' nog eens aan en was heel positief over Pretty én eigenlijk ook nog altijd over Explosion. Ze zijn mijn kleine witte nog niet vergeten

Jellie schreef:
Goed gedaan hoor en volgende week duimen we zeker.
Wel minder dat die bak zo slecht was Scheve mond Ben je dan niet bang voor blessures?
Fotos's zijn iig leuk gelukt Ja

Het was maar op twee plekken en daar ben ik, toen ik het merkte, om heen gereden. Ik rijd liever een slechtere proef (overgangen te laat oid) dan dat ik mijn paard blessures laat op lopen. Ben een aantal weken terug zelfs teruggedraait omdat dat niet te doen was. Maar dit was wel doenbaar Ja Op voorwaarde dat je er niet op stond je paard tot het uiterste te drijven. In Pret zit veel meer maar ik heb haar er uit laten halen wat zíj wilde en wat zij dacht dat veilig zou zijn en daarmee heb ik het gedaan. Pret gaat voor me dus ik weet dat ze daar niet van zou profiteren. Heb haar zoveel mogelijk gesteund en zo min mogelijk in de weg gezeten en we hebben prima proeven kunnen rijden. Ja Maak je maar geen zorgen Haha! Ik draai echt wel terug als ik zie dat het losrijden en/of de wedstrijdring niet doenbaar is, zelfs al is het maar een beetje ondoenbaar. Knipoog

rossi schreef:
ziet er netjes uit phara Lachen en we zullen duimen voor volgende week!

dankje! Haha!

none schreef:
En alweer super netjes Phara!!
Die grond ziet er inderdaad niet ideaal uit Scheve mond maar ze loopt er nog erg goed om!
Gefeliciteerd met je score en ik ga zeker voor je duimen!!

Ja doet ze goed he Haha! Mijn dame, niet te geloven he...Een jaar terug en nu...

SplashIsLief schreef:
Super hoor Phara! Gefeliciteerd!

dankje Haha!