En dacht laten we het meteen maar groots aanpakken, door naar het hippisch festijn in varsseveld tegaan
en ja.. laat het nou net de hele dag regenen! Het terrein zag er niet uit! 1 zwarte blubber bende, waardoor ik bang was dat we gingen glijden, en uiteindelijk hebben we de proeven ook gleidend en glibberend gereden hihi, de punten waren er ook naar.. de eerste proef ging echt netjes en heb er ook een goed gevoel aan over gehouden, het enige was dat ik nogal moeite had om rolex tussen de bordjes te houden, kan ik hem ook niet kwalijk nemen, wist hij veel
177 puntjes, de tweede proef was echt waardeloos, de hoefslag was veranderd in een greppel, en rolex had ook echt zoiets van ''maar als ik er nu naast loop, dan loop ik beter hoor''
maar helaas zo werkt het niet he, dus gingen we helemaal glibberend door de proef, me voorlezer was op een gegeven moment het spoor kwijt waardoor we fout reden, en er stond ook nog een levensgevaarlijke croshindernis..
en ja 164 punten maar ow ow we waren zwart van de blubber, de modderspetters zaten op me witte dekje, maar volgend jaar gaan we zeker weer! (als de zon schijnt)

het regent, het regent

iniedergeval ben ik super tevreden en vond het echt leuk om mee te maken, daarbij moest ik ook nog zo lachen om rolex toen we aan kwamen, we hadden de wagen aan de andere kant van het terrein staan en moesten eerst nog over een drukke kruising, dan langs de trailers en de spring terreinen zo'n 10 minuten stappen, hij had echt zoieits van ''goh wat een aparte buitenrit zo'' haha