Een tijdje geleden werd ik door blon_D gevraagt of ik zin/tijd had om op tinca te stappen. Ik wist alleen dat ze pas was ingereden en hardstikke braaf was! Ook zou ik dan kijken of ik een gallopje met haar durfde.
Na gelongeerd te hebben ben ik opgestapt, het ging super! een gallopje wat minder.
dus maar eens proberen hoe ze reageerde als we los stapten. 'wat nou' dacht ze, en sjokte rustig verder

Hierna het grrroooottte weiland in gereden, en daar eventjes LOS gegaan! voor de 1e keer los, EN gallop!
Vandaag ging ik er voor de 2e keer erop. ik hoorde dus dat dit pas voor de 3e keer was dat er iemand opreed!
Hier de foto's. natuurlijk is er eerst gelongeerd, en losgestapt. helaas toen geen foto's omdat we te druk waren met het rijden.
een paar punten:
*Handen rustiger, dit kwam omdat het sturen natuurlijk nog niet zo goed af gaat, en ze erg uitweek naar sommige punten in de bak, ook heb ik piano handjes

e beugels zijn wat kort, omdat ik met lange beugels mijn houding erg slecht is(let er niet op dat ze zo vies is, een zo uit het land geplukte pony!
)

BOK!

Uitstappen

Braaave meid

Knuffelen

)