anneliesdj schreef:Ziet er leuk uit hoor, gefeliciteerd met je prijs!
Paar aandachtspunten; bij het halsstrekken mag ze nog iets lager met haar neus, op kniehoogte.
Let op dat ze niet teveel op het bit gaat hangen, dat idee krijg ik namelijk wat van de foto's. Jij wilt dat ze zakt met het hoofd en zij doet dat maar gaat meteen heel diep en wordt zwaar in je hand waardoor jij weer terug gaat trekken en ze weer omhoog komt en het bit wat vastpakt, klopt dat?
Rijd haar liever van achter lekker actief erbij, zodat ze wat meer op de achterhand komt, dan zal ze ook niet gaan hangen als ze aan de teugel gaat.
Hmm ik krijg vaker dit soort reacties, toch ervaar ik het zelf niet zo.. Ze is enorm licht in mijn hand en als ik mijn been aanleg loopt ze nageeflijk. Het probleem is meer dat Promiss uit haar zelf te diep wil lopen, kost haar minder energie. Ik moet er dus wél aan werken om haar hogerop te krijgen maar dit doe ik vanuit het achterbeen (veel overgangen.. alleeeeen maar overgangen tot je er moe van wordt
)
Laatst heeft er iemand anders op gezeten, die dacht ook dat ze heel erg op het bit zou hangen, maar ze volgt bij bijvoorbeeld het halsstrekken wel keurig je hand, dus het is niet zo dat ze zich opkropt en vervolgens niets met je hand doet..
Bedoelde je dat ze op het bit hangt met halsstrekken of de gehele proef? Want ik wil haar dus juist níet omlaag omdat madame dat zelf heel graag wil