Ik ben Sharianne Rosendahl en ik ben 13 jaar oud. Ik rijd op 2 schimmelbonte tinkers: Melby loopt M2 en Gryffindor ga ik Z1 starten. Nou vraag ik me af wat jullie hier van vinden.
Graag veel reacties maar hou het wel leuk!
Groetjes Sharianne
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mooi paard hoor! 
stef schreef:wat vind je er geen gezicht aan zofy? Een goedlopend paard is een goedlopend paard, ongeacht wat voor kleur of ras....

kimpjj schreef:en Zofy ik ben het eens met Steff. Elk paard heeft wel wat in zich.
pansor schreef:trouwens zofy mag best een mening geven, daar is om gevraagt
Zofy schreef:stef schreef:wat vind je er geen gezicht aan zofy? Een goedlopend paard is een goedlopend paard, ongeacht wat voor kleur of ras....
Het is een persoonlijke mening, ik zeg niet dat ie niet goed loopt, ik vind het er alleen niet mooi uitzien.
Zo vind ik alle robuuste rassen niet mooi in de dressuur/spring sport.
Ze vraagt wat ik ervan vind, dus ik zeg eerlijk dat ik het geen gezicht vind.

en super knap!
ziggy_janet schreef:Ik vind het erg gaaf! Mooie tinker ook, hij heeft veel van mijn Tinker Ziggy weg. Nog niet veel gezien met dezelfde kleur als Ziggy. Leuk hoor, ziet er erg gaaf uit.
Zofy: Er zijn veel meer tinkers die het super doen in dressuur. Waarom vind je het geen gezicht dan? Niet alleen kwpn-ers horen in de dressuur thuis.

MelanieB schreef:Zofy schreef:Het is een persoonlijke mening, ik zeg niet dat ie niet goed loopt, ik vind het er alleen niet mooi uitzien.
Dan hoop ik niet dat jij jury bent...
Ik vind het schitterenden super knap!
Ik hoop snel meer foto's te zien!

Succes ermee met deze knapperd! Zofy schreef:stef schreef:wat vind je er geen gezicht aan zofy? Een goedlopend paard is een goedlopend paard, ongeacht wat voor kleur of ras....
Het is een persoonlijke mening, ik zeg niet dat ie niet goed loopt, ik vind het er alleen niet mooi uitzien.
Persoonlijk maakt het voor mij niet uit welk ras, als de beweging maar goed is, veel plezier nog met je tinkers