Gisteren ben ik geheel onverwachts door Rakkertje13 gefotgrafeerd, een gehele fotoshoot was het gevolg! Hartstikke leuk en ondanks de zware en natte bak liep Ademo best wel lekker! Ik ben niet zo computertechnisch, maar het lijkt me toch gelukt om ze hier op Bokt te zetten

Met inrijden vindt hij het strekken altijd wel fijn

Héérlijk in het zonnetje aan het werk

Linkergalopje, die voetjes

Zijn grappige koppie en die lippp hihi

*LOL* in galop

Jaja, we vinden de galop erg leuk

Is dit je ijverige look? Van galop naar stap vindt hij nog wel eens lastig en dan kijkt hij er zo bij

Nou, dat was even hard werken voor hem, dus als beloning; even een lekker voorwaartse draf

Ik kijk zwaaaar tegen de zon in

Een cirkel? Echt? Alweer? Nèèèh geen denken aan! Toch wel dus

Achterwaarts (rustig vanwege de bak) is niet bepaald zijn favoriet, maar hij doet het toch best netjes toch?

Nouuu na dit drafje is hij wel cool genoeg in zijn hoofd voor een klein buitenritje (en ja dan heb ik mijn cap wel op

Tot slot: Mijn Super Stoere Western Welsh-Arabje met zijn lieve koppie

Bedankt voor het kijken allemaal! Tips zijn welkom! Zelf weet ik uiteraard een aantal punten waar gewerkt aan moet worden: Mijn benen moet ik verder naar achteren leggen, kijken waar ik heen ga, voeten niet afsteken, mijn handen lager... Met Ademo moet ik erop letten dat hij rechtsachter niet te ver naar binnen plaatst, maar daar wordt aan gewerkt *zweetzweet* en hij vind het makkelijk (er zijn vast wel mensen die dat herkennen

Met dank aan Rakkertje13!!!
Doegh!