ik heb in de tussentijd erg veel paarden gereden,ook op verschillende zadels(dressuur- en springzadels) en dat is wel mn handigheid maar niet mn houding ten goede gekomen.
ik baal er ontzettend van,op het janken af(ja,ik ben een strebertje
)als ik in de spiegel kijk terwijl ik doorzit dan komt mn kont bij elke pas iets uit het zadel,en ik zit met mn schouders iets achterover geleund(alsof ik dmv mn teugels mn evenwicht moet bewaren).nu ligt mn zadel niet optimaal(iets achterover) en zit ik ook niet lekker,maar als ik zonder beugels rijd gaat het al vele malen beter.ik vind het zo stom van mezelf!!
ik rijd met erg lange beugels maar het maakt niets uit.nu zit dit paard niet makkelijk(niemand zit lekker op hem met doorzitten) maar ik wil het gewoon goed hebben,punt uit.(ik rijd z2 met dit paard en had afgelopen wedstrijd een 8 voor houding en zit,maar het frustreerd mij enorm,en dan kunnen honderd mensen zeggen dat het er goed uitziet,ik zie het wel en ik wil er vanaf!!)met een zadel met diepere zit+dikkere kniewrongen gaat het wel beter,maar ik wil mn houding op dit zadel met dit paard weer terug krijgen.hoe zouden jullie dit aanpakken?