Maar onder het rijden 'nogal' pittig: kop omhoog gooien,rengallop en dus niet verzameld(als je trekt stopt ie en een grote volt dan gaat ie de andere richting uit of valt ie zowat uit de bocht)
Het rare is hij kan aan de teugel lopen stuurt braaf maar heeft gewoon een té hoog tempo.
Bv als ik draaf doet ie middendraf ik stuur hem op de volte dat gaat goed hij gaat er weer vanaf en dan crost ie weer...
Nu opzich zo erg is dat niet maar nu met school en slecht weer rij ik niet zo vaak en dus moet ik eers 2a3 min galloperen voordat ie in draf blijft (dus je zet hem in draf en hij vertrekt in gallop je zet hem dan in stap wil je weer draven vertrekt ie weer.)
Het jammere is hij leert heel snel maar het is alsof hij alles wel kan maar hij gewoon zijn eigen zin wil doordrammen.
We zijn ermee in de bos geweest en dan is ie superbraaf ,heeft geen bang doet alles enz maar als je hem echt aan het werk wilt zetten wilt hij dat zelf niet!
tips zijn welkom!! (maar om eigen redenen wil ik geen martingaal ofzo dus liever tips tijdens het rijden
)
.