Zot en goed ???!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pindie

Zot en goed ???!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 22:43

onlangs was er een jumping in zwijnaarde .toen ik ging gaan kijken stond het al op een 1.2Ocm! tot verwondering kwam er zo een klein ponytje binnen ..En plots schoot dat ik durf het geen paard te noemen volgens mij gewoon een raket Verward en schoot in gang.met zyn hoofd als een zot in de lucht en bokken sprongen maken en rap gaan dat hij deed nog nooit gezien !( barrage) en uiteindelijk eerste !!..hebben dan zo zotte paarden veel springvermogen en kracht ? ik weet dat mijn papa zyn paard ook abnormaal is op parcouren meestal kan je niet eens kijken waar je sprong zit zo zot is hij !maar als hiij veeeeeeel te vroeg afzet heefd hij nooiit iets mee! heefd nu 67prijzen als eertse en dat paard daar die zotte ..ben ik eens naar de camion geweest en had 354 prijzen als eerste ??? !!!
Laatst bijgewerkt door pindie op 27-09-07 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Sigrid

Re: Zot en goed ???!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 22:46

Hier en daar een punt of een comma kan geen kwaad. Kan er geen touw aan vastknopen...
Wat is je punt?

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 22:47

Ehm.. heel erg leesbaar is je verhaal niet. Maar begrijp ik goed dat je je afvraagt of goede sportpaarden ook temperamentvol, heet en soms zot zijn?

Floress

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 10:44

Zoals eerder gezegd: probeer leesbaar te typen dan zal je waarschijnlijk meer reactie op je topic krijgen. Zelfs nu je wel leestekens gebruikt heb, vind ik het nog vrij onduidelijk.

Ontopic: als je hier al ruiter mee om kunt gaan, heb je aan moeilijke paarden vaak erg goede paarden. Maar het is dus zeker niet iedereen gegeven om daar mee om te kunnen.

elsie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 10:49

de beste sportpaarden zijn paarden die karakter hebben en ja temprament zijn. Ze mogen geen schrik hebben en vooral niet voorzichtig zijn tijdens het springen. Met een goede ruiter zijn het superpaarden maar met een slechte ruiter zijn het moordmachines zowel voor ruiter als zichzelf.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:04

Citaat:
En plots schoot dat ik durf het geen paard te noemen volgens mij gewoon een raket en schoot in gang.
Hier begrijp ik niets van Clown .

Ik snap je bedoeling ook niet zo goed. Als paarden een goede bloedlijn hebben, zijn ze vaak wat temperamentvoller en dus 'zotter'. In dat geval dus ja. Maar niet alle 'zotte' paarden zijn 'goed'. Kan ook gewoon in zijn karakter liggen. Het hangt er gewoon vanaf Knipoog.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:05

Ik snap er geen bal van?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:12

KsVrPy schreef:
Ik snap er geen bal van?
Ik begrijp er eerlijk gezegd ook niet zo veel van maar volgens mij gaat het hierom:

Toen ze naar een jumping was gaan kijken kwam er een kleine pony binnen die ongeloofelijk zot deed oid. Bokken, sprongen maken (zo zegt zij het Tong uitsteken), en snel rondcrossen. Hij werd dan eerste. En nu vraagt zij zich af (denk ik) of alle zotte paarden goed kunnen springen en veel kracht hebben. Ze vertelt ook dat de vader van de pony veel prijzen wint oid.

Inderdaad nogal vreemd bericht dat wel Clown .

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:13

fiekhe schreef:
KsVrPy schreef:
Ik snap er geen bal van?
Ik begrijp er eerlijk gezegd ook niet zo veel van maar volgens mij gaat het hierom:

Toen ze naar een jumping was gaan kijken kwam er een kleine pony binnen die ongeloofelijk zot deed oid. Bokken, sprongen maken (zo zegt zij het Tong uitsteken), en snel rondcrossen. Hij werd dan eerste. En nu vraagt zij zich af (denk ik) of alle zotte paarden goed kunnen springen en veel kracht hebben. Ze vertelt ook dat de vader van de pony veel prijzen wint oid.

Inderdaad nogal vreemd bericht dat wel Clown .

Dan snap ik er nog niks van? Huilen van het lachen

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:15

Ik kan er ook geen touw aan vast knopen Nagelbijten / Gniffelen

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:18

Ik snap er niiks van!!!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:18

KsVrPy schreef:
Dan heb ik mijn werk niet goed gedaan Nagelbijten / Gniffelen ROFL . Ik snap het zelf eerlijk gezegd ook niet zo goed hoor, en denk niet dat er iemand hier echt van kan zeggen 'dat is nu wat ze bedoelt' Clown .
@TS: misschien je post wat duidelijker maken?

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:20

fiekhe schreef:
KsVrPy schreef:
Dan heb ik mijn werk niet goed gedaan Nagelbijten / Gniffelen ROFL . Ik snap het zelf eerlijk gezegd ook niet zo goed hoor, en denk niet dat er iemand hier echt van kan zeggen 'dat is nu wat ze bedoelt' Clown .
@TS: misschien je post wat duidelijker maken?

Maar misschien is er wel wat hè?
Want er is op bokt ook een meisje en zij is doof.
Haar 1e topic kreeg ze allemaal van die reacties...
Maar ze typt zoals ze gebaren maakt dus...

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:20

En alweer zo'n onleesbaar topic van deze bokker.

Ik snap er ook niks van?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:21

KsVrPy schreef:
Ja dat kan eigenlijk ook altijd. Nuja, heb haar een antwoord proberen geven zo goed ik kon, maar ik weet ook niet of ze er meegeholpen gaat zijn...

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:24

fiekhe schreef:
KsVrPy schreef:
Ja dat kan eigenlijk ook altijd. Nuja, heb haar een antwoord proberen geven zo goed ik kon, maar ik weet ook niet of ze er meegeholpen gaat zijn...

Nouja, misschien kan ze vertellen wat er is en anders moet ze een typcursus ondergaan. Nagelbijten / Gniffelen

elsie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 14:47

ben ik dan de enige die het wel versta?? Bloos

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 15:07

Ik begrijp het wel, maar om er nou iets nuttigs over te kunnen zeggen... Ik heb wel vaker gehoord dat die toppaarden niet de gemakkelijkste zijn.. helaas..