beetje uit elkaar..

Op de strekfoto's wordt hij soms een beetje lang, maar dat is mijn eigen schuld daar moet ik even meer op letten..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Verder vind ik het er lekker ontspannen uitzien, je hebt een nette zit
.
en ja die mist foto's zijn best wel leuk geworden, ik dacht dat wordt niks als ik zo vroeg moet starten.. zien die juryleden alleen een donker gedaante door de baan hobbelen, maar het was toch erg goed gegaan.. en ik ben zelf ook erg tevreden over mijn houding (is namelijk niet altijd zo geweest, eerst te ver voorover, toen weer te veel achterover maar nu zit ik eindelijk recht
wat ik toch wel te danken heb aan mijn trainingsweek bij Bartels..)
)
ben ook erg trots..
Ziet er al weer beter uit dan de vorige keer!
en foto 3 ga ik zeker bestellen ja.. en sjaantje deed jij eigenlijk ook mee met de zilveren ster??

ben gister even wat aan het klooien geweest en kreeg er ineens een soort van passage uit
heel grappig gevoel.. Riannneh schreef:Dankjewel![]()
en dat strekken kan hij wel heel goed dus dat was jammer, en ik heb hem de laatste tijd ook heel fijn los van mijn hand maar daar waren we allebei een beetje moeiig denk ikben gister even wat aan het klooien geweest en kreeg er ineens een soort van passage uit
heel grappig gevoel..