Promises is een 10 jarige merrie van Landwind IIB x Marconi x Hoogheid met haar start ik in de Z2 dressuur en heb nu 40 wp. Binnenkort zullen wij de overstap maken naar het ZZ-Licht. Genoeg gel*lt hier de foto's

Eerst Vitality

FF proef doornemen want ja... die B proeven zijn toch heel wat anders dan de Z2 proeven.

Oeff mijn houding tja ik weet het sssttt

Na de proef en gekkebekkenshow

Galop wat nog erg moeilijk is en met weinig balans hier werken we hard aan.

Promises

Promises is een paard met veel knieactie die ze dus echt tegen me kan gebruiken op sommige foto's zie je dan ook echt dat ze der rug weg drukt. Er was veel te kijken in Haaksbergen dus krijg je van zulke momenten.
Ik vind de foto's van heijne fotografie van slechte kwaliteit ze zijn op de verkeerde momenten genomen en de strek foto's zijn scheef naar beneden genomen zodat het lijkt alsof zij neerwaarts loopt wat dus niet zo is.
Heb aub geen commentaar op mijn houding bij Vitality ik werk hier heel hard aan en wanneer ik mij zelf kan ontspannen ga ik ook wel netjes zitten maar dan ben je weer op concour en dan denk je niet overal aan maar er zijn genoeg dingen wat beter kunnen!
.. met mijn pony zit ik kaarsrecht in de Z2 en met mijn jonge pony in de B hang ik ook naar voren.. geen flauw idee waar het van komt.. bij mij denk ik vooral omdat ik nog niet lekker ontspannen kan gaan zitten omdat hij nog een beetje sterk is en me snel uit het zadel trekt .. maarja ik weet niet hoe dat bij jou zit
.
en ook een 4de plaats
waar ik voor mijn gevoel veel beter reed waar ik 164 punten kreeg