Dit is de eerste keer dat ik springfoto's van King plaats.
Ik heb hem nu 1 jaar en toen we hem kochten is er 6 jaar niks meegedaan dus we hebben hem eigelijk helemaal opnieuw alles geleerd.
ik ben in Mei begonnen met dressuurwedstrijden dat ging niet zo lekker kwam door mijn zenuwen en ineens was de 3x dat ik wedstrijd had de knop om en konden we rijden zoals we thuis deden resultaat meteen 2x eerste. Ik had dus eindelijk met winstpunten binnen dus toen heb ik me ingeschreven voor Raalte en daar werd ik 3e 2x foutloos. Dat was mijn aller eerste springparcours met King veder nog nooit ergens anders een heel parcours gereden(wel in de les maar dat zijn vaak maar 6 hindernissen) Ik had die dag ok nog dressuur maar ze hadde verkeerd geplant ik had heel weinig tijd ertussen zitten dus toen ik werd opgeroepe voor de prijsuitreiking van springen riepen ze meteen erachter aan je moet nu meteen naar de dressuur ring dus ik in draf naar die ring toe en ik kon meteen beginnen het ging opzich nog nie zo heel verkeerd maar erg slordig gereden maar ik was toch nog 5e geworden en weer een Wp erbij.
maar nu komen de foto's 2 van me wedstrijd en een paar van thuis.
ik heb over 2 weken gemeentekampioenschappen en week erna club.

beetje een blooper!

Groetjes Fleur
ps. ik weet dat ik teveel vooruit zit.
en ik moet meer op me kont gaan zitten en met me knieen knijpen.
maar wat vinden jullie ervan?
ziet er leuk uit!