Ik wilde graag mee doen, want het is altijd een erg gezellige dag met als afsluiting de parade, maar mijn
eigen merrie zou dan nog niet op conditie zijn omdat ze nog niet zo lang weer onder het zadel was ivm
haar veulen. Dus mocht ik meedoen op mijn moeders merrie Nariska.
Iedereen mocht 1 proef rijden (ik reed mee in de OB, heb geen startkaart met haar) en de besten van de
ring die B reden mochten mee doen met de finale. En ik mocht dus meerijden met de finale!! Ik helemaal
blij natuurlijk, want ik dacht dat ik zeker weten al prijs had. De finale ging naar mijn gevoel iets minder goed,
ze was al wat moe en het ging iets slordiger, maar ik was wel tevreden. Nou de parade gereden, en toen
de prijsuitreiking... mijn naam werd niet omgeroepen, geen prijs dus. Wel een medaille gekregen omdat ik met de
finale mee mocht rijden. Ik had voor de eerst proef 189 punten en voor de finale 192 & 193 punten. Heel netjes
vond ik zelf
Maar goed, nu keek ik dus gister naar de uitslagen en bleek dus dat ik wel de 3e plaats van de ring had! En met de finale was ik ook nog eens bijna eerste met 1 puntje verschil! Jammer dat ik geen prijs heb
gekregen maar ik vond het wel leuk om toch te zien

Mijn moeder heeft wat leuke foto's gemaakt van ons:

Ik start zelf met een andere merrie in het L1