pony loopt links weg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HarryM

pony loopt links weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 15:00

hee hee

even een vraagje ik rijd met mijn haflinger dressuur en dat gaat vrij goed alleen dan nu het probleem linksom loopt hij duidelijk beter als rechtsom opzich voor het rijden geen¨probleem is te corrigeren alleen nu staat ze sins een half jaar voor de kar alleen hier blijft ze over links weg lopen en neemt ze constant de linker stelling aan ieman een tip om dit te corrigeren als je geen been kunt geven dit is dus het geval als je met haar ment..?

Flaaf

Re: pony loopt links weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 13:23

Ben je er al achter waardoor ze dat doet?

HarryM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-07 16:29

nee ik snap het ook niet want onder het zadel heeft ze het wel lichtelijk maar voor de kar is het echt heel erg.. als je rijd kun je haar natuurlijk steunen en corrigeren met je been en de juiste teugeldruk alleen op de kar is dat toch niet echt gemakkelijk

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 16:32

dit heeft mijn tinker ook:P die is super goed in dressuur, maar thuis loopt hij altijd naar binnen. Maar als hij in de bak op de pc is, dan heeft hij nergens last van... Hij loopt dan gewoon richting de wei of de uitgang bij mij:P goed je binnen been erbij houden en vaak ergens anders gaan rijden(ik weet niet of dat bij jou kan) bijv. op de ponyclub op bij een vriendin