Ik reed dus mee met de Bb dressuur. Op zaterdag een B proefje op Zirco:

Galopje zonder beugel
Maar alle 3 de ruiters op Zirco hadden hun beugel in deze galop verloren 

De proef ging redelijk maar niet echt goed. Resultaat was 180 punten en mijn tegenstandster (die dus op hetzelfde paard rijdt) had 183 punten dus viel nog mee!
Op zondag 2e ronde dressuur, nu een L1 proef op Fabel. En Fabel was een heerlijk te rijden paard en de proef was ik ook super tevreden over!

B afwenden E linkerhand:

Gebroken lijn doorzitten:

5 meter wijken:

Rechtuit en doorzitten:

Middengalop:

Halthouden:

Ik was dus super tevreden over deze proef en gelukkig de jury ook. Hij werd beloond met de hoogste dressuurpunten die zijn gehaald (207 punten). Mijn tegenstandster (Lied op bokt) had ook geweldig gereden en had 205 punten gehaald op Fabel.
Bij elkaar opgeteld kwam ik dus 1 puntje te kort om Nederlands studenten kampioen te worden in de Bb dressuur maar ik ben wel echt heel erg tevreden.
Verder werd er nog een pas de deux georganiseerd daarin reden Dondeyne en ik mee in de L proef. We waren verkleed als zonnebloemen omdat het thema het regent zonnestralen was. Het was helaas al donker buiten dus vandaar de slechte foto's!

Houd er rekening mee dat ik de paarden niet ken! Bij deze wedstrijden mag je 10 minuten van te voren op je paard en heb je 1 proef de tijd om hem aan te voelen. Ik had dus nog nooit op Fabel gereden en 2,5 jaar geleden 15 minuten op Zirco toen ik daar ook een proefje op reed.
Wel gaaf dat we alsnog derde waren geworden