Hier weer foto's van kimberly en Solo! Afgelopen weekend voor de tweede keer M1 gestart! Tweedaags concours op Brielle! We gingen voor elke dag twee winstpuntjes.. (Elke proef 1) Nou dat is meer dan gelukt!
Bodem was niet optimaal maar de eerste dag reedt Kimberly echt heel erg netjes! De punten logen er niet om! Tweemaal eerste en 212 en 198 punten!
5 winst! We konden het niet geloven! In de eerste proef stond ze alleen al 22 punten los van nummer twee! Dus we gingen stiekem hopen op de weekendprijs
(Leuk detail.. Ze had in de eerste proef met die 212 punten 6X een 8 en 1 keer een zes.. Voor de rest allemaal 7ens!
)Ook zondag waren we weer van de partij. Dit maal stond er wat meer wind en Sol had er zin in!
Eerste proef was ook erg netjes! Tweede werd Soltje wat trager en ging Kim wat voorzichtiger rijden.. Helaas heeft dat wat puntjes gekost!Alsnog fantastisch eindresultaat van 193 en 194 punten en twee keer eerste!
Ook de titel: Beste Ponyamazone van het weekend werd door Kim met een glimlach in ontvangst genomen!We staan nu op 11 winstpunten en gaan trainen voor het M2!
Hier nu de foto's! Gemaakt door Kathleen (Kathopgraphics.nl Bedankt voor de leuke foto's!) Ze zijn van zondag en de tweede proef. We hebben van allebei de dagen ook de eerste proef op video! Die zal ik nog een keer plaatsen!
Geniet
1. Groeten tijdens het binnenkomen

2. Solo z'n heerlijke koppieee!

3. Schouderbinnenwaarts

4. Middendraf

5.Nogmaals middendraf

6. En afgroeten!

7. En nog één maal z'n koppie

Er zijn ook nog van proef één foto's gemaakt maar die heb ik nog niet binnen!
Ik ben supertrots op mijn pony en Kimmetjee!
Owjaa.. Eff voor de duidelijkheid.. Ik zit niet op de pony
Het is alleen mijn pony..

wat een koppie heeft die solo toch.. en dat jij er niet op zat had ik al door hoor