Sifragranta SAG v. Kennedy in het zonnetje (M1) @work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jojo23

Sifragranta SAG v. Kennedy in het zonnetje (M1) @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 19:31

Hoi Haha!

We hadden gisteren op de club een onderlinge wedstrijd,dacht leuk laten we eens mee doen met de hele stal(4 paarden en 2 pony's)de vrachtwagen vol geladen en de 2 paardstrailer mee.
Was bere gezellig die dag en schitterd mooi weer Haha! Cool

Ik ben 2 weken geleden voor het eerst M1 gestart en heb nu 3 winstpunten( 180, 187 3e prijs en 190 2de prijs) gaat erg voorspoedig *LOL* .
We werken momenteel nog wat aan de galop....moet meer op me kont gaan zitten maar gaat goed komen Bloos Bloos

De foto's zijn gemaakt door Rakkertje13 op bokt.
Heel erg bedankt hiervoor Ja OK dan!

Hier de foto's
Opperste concentratie met inrijden Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

F- E Schouderbinnenwaarts
Afbeelding

Middendraf,ik moet zelf nog wel eevn wat rechterop zitten Bloos
Afbeelding

Afbeelding

Op me kont gaan zitten Hamer Schijnheilig
Afbeelding

Met eigenaar Haha! Pling
Afbeelding

Nou dit waren ze Haha! ..
Als er nog tips zijn hoor ik het graag!!!

jojo23

Re: Sifragranta SAG v. Kennedy in het zonnetje (M1) @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 19:57

Vergeet 1 van de mooisten Haha!

Haar mooie koppie Tong uitsteken Pling
Afbeelding

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 20:27

Hey
Ziet er toppie ontspannen uit Lachen
ze is wel een mooi langgelijnd paard, wat lang in haar lijf in de galop.. zo op die ene foto
middendraf foto vind ik erg mooi, mooi het achterbeen er ver onder en mooi gelijkmatig verruimen ... tenminsten zo lijkt het vanaf de foto Knipoog
laatste foto is ook mooi van haar koppie Pling

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 21:50

He Jolanda!
Ziet er goed uit, geduchte concurrentie voor Haskerhorne Haha!

Chilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 06:17

Hahahahaha Leuk man, mooie foto's he! Ziet er toch toppie uit. Jullie doen het hartstikke goed en Sifra loopt toch lekker contstant dus wat wil je nog meer. Tot snel byebye

Elgranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 08:03

Chilly schreef:
Hahahahaha Leuk man, mooie foto's he! Ziet er toch toppie uit. Jullie doen het hartstikke goed en Sifra loopt toch lekker contstant dus wat wil je nog meer. Tot snel byebye

Ben het met Chilly eens: Leuke man! En verder, het ziet er inderdaad top uit en het leuke is, dat jullie met de dag verbeteren! Die leuke man en ik zijn trots op jullie! Pling Ja OK dan!

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 08:33

Ziet er goed uit Jolanda, en je zadel bevalt ook super zo te zien. Je zit er nu echt goed op en niet meer op de lepel!! Ik zie je vast wel in Haskerhorne Knipoog

Wordt wel weer gezellig Go jij! Go jij!

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 13:33

Marijkeeee schreef:
Hey
Ziet er toppie ontspannen uit Lachen
ze is wel een mooi langgelijnd paard, wat lang in haar lijf in de galop.. zo op die ene foto
middendraf foto vind ik erg mooi, mooi het achterbeen er ver onder en mooi gelijkmatig verruimen ... tenminsten zo lijkt het vanaf de foto Knipoog
laatste foto is ook mooi van haar koppie Pling

Ja klopt in de galop moet ik haar nog wat meer opsluiten en dus ook bijelkaar rijden Haha! ,ja leuk koppie he Vingers aflikken
Bedankt voor je reactie

Gjilke schreef:
He Jolanda!
Ziet er goed uit, geduchte concurrentie voor Haskerhorne Haha!

Hahaha we will see,zie je in Haskehorne,bedankt voor je reactie Haha!

Chilly schreef:

Hey Chilly Girl,ja ben dik tevreden met hoe alles nu gaat,dus we gaan vrolijk zo verder Haha! OK dan!
Tot snel Doei, doei

Elgranta schreef:
Ben het met Chilly eens: Leuke man! En verder, het ziet er inderdaad top uit en het leuke is, dat jullie met de dag verbeteren! Die leuke man en ik zijn trots op jullie! Pling Ja OK dan!

Doei! Doei! Doei, doei Doei!

hahaha leuke man he!!!!! *LOL*
Ik geniet elke keer weer van haar als we aan het rijden zijn Ja

Dancer schreef:
Ziet er goed uit Jolanda, en je zadel bevalt ook super zo te zien. Je zit er nu echt goed op en niet meer op de lepel!! Ik zie je vast wel in Haskerhorne Knipoog

Wordt wel weer gezellig Go jij! Go jij!

Hey Eveline,
Ja zadel bevalt best OK dan! ..zie je in Haskehorne,we zitten lekker dichtbij elkaar Doei!

love_easy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 17:03

ziet er goed uit leuk koppie heeft ze ! en idd de galop ... veel succes verder ! Lachen

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 17:06

Leuk paard hoor! Ziet er heel netjes uit! Lees ik opeens "m'n eigenaar!! Haha!" ik dacht huh?!?!?!? maar er stond dus met eigenaar haha Knipoog

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 18:32

Ziet er goed uit, jullie zijn vooruit gegaan! 3 wp's alweer, lekker heur, ga zo door. Idd nog zitten op je kont in de galop, dan valt ze waarschijnlijk ook nog iets minder uit elkaar. Succes! Haha!

sphinxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 20:01

Je foto's geven een fijn beeld! Misschien mag je zelf nog wat meer op je schouders naar achteren houden, nu lijk je wat voorover gebogen te zitten. Je hebt een mooi paard onder je kont, dus je mag daar best trots op zitten, toch Knipoog.

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-07 13:33

love_easy schreef:
ziet er goed uit leuk koppie heeft ze ! en idd de galop ... veel succes verder ! Lachen

Jethafa schreef:
Leuk paard hoor! Ziet er heel netjes uit! Lees ik opeens "m'n eigenaar!! Haha!" ik dacht huh?!?!?!? maar er stond dus met eigenaar haha Knipoog

Dank je wel voor de leuek reacties Haha!

Royaltjuh schreef:
Ziet er goed uit, jullie zijn vooruit gegaan! 3 wp's alweer, lekker heur, ga zo door. Idd nog zitten op je kont in de galop, dan valt ze waarschijnlijk ook nog iets minder uit elkaar. Succes! Haha!

Idd gisteren geprobeerd thuis bleef mooier bij elkaar als ik op me kont blijf zitten Bloos Haha! ...hierdoor komt de galop ook beter tot zijn recht Haha!
Bedankt voor je reactie.
Hoe gaat het met jullie rijden!!!! Haha!

sphinxie schreef:
Je foto's geven een fijn beeld! Misschien mag je zelf nog wat meer op je schouders naar achteren houden, nu lijk je wat voorover gebogen te zitten. Je hebt een mooi paard onder je kont, dus je mag daar best trots op zitten, toch Knipoog.

Je hebt gelijk hoor soms ben ik daar wat slordig mee,geeft wel weer een heel ander beeld als je ze naar achter hebt Bloos Haha!
Ben idd erg trots met haar Haha! Haha!

Bedankt voor je reactie

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 18:46

Hebben er nog meer mensen tips voor de galop(oefeningen) Haha!

amir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 19:21

jojo23 schreef:

Hoi hier nog wat tips van haar broertjes eigenaar.

Ten eerste wat ziet dat er weer lekker uit!! Tong uitsteken Jullie gaan erg vooruit.
Alweer 3 winst in de M, hm, Haha! moet op gaan passen anders sjeezen jullie ons nog voorbij!!!! Cool

Ach broertje heeft zich al bewezen Haha! nu Sifra nog.(gaat vast en zeker lukken)

Goede oefeningen voor die mooie lange rug van haar zijn zo veel mogelijk korte overgangen maken. Dus paar passen weg en weer terug maar ook galop naar stap en weer weg. Dan kan je op een gegeven moment wel een stuiter paard onder je hebben, ze kunnen er lekker heet van worden.
Veel contra galop rijden, gebroken lijnen en voltes, dan wordt je ook wat meer gedwongen om op je kont te gaan zitten want anders rent ze onder je uit.

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel.

Groetjes van zo'n andere lange rug rijder en knuffel aan de paarden.

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-07 14:17

amir schreef:
jojo23 schreef:

Hoi hier nog wat tips van haar broertjes eigenaar.

Ten eerste wat ziet dat er weer lekker uit!! Tong uitsteken Jullie gaan erg vooruit.
Alweer 3 winst in de M, hm, Haha! moet op gaan passen anders sjeezen jullie ons nog voorbij!!!! Cool

Ach broertje heeft zich al bewezen Haha! nu Sifra nog.(gaat vast en zeker lukken)

Goede oefeningen voor die mooie lange rug van haar zijn zo veel mogelijk korte overgangen maken. Dus paar passen weg en weer terug maar ook galop naar stap en weer weg. Dan kan je op een gegeven moment wel een stuiter paard onder je hebben, ze kunnen er lekker heet van worden.
Veel contra galop rijden, gebroken lijnen en voltes, dan wordt je ook wat meer gedwongen om op je kont te gaan zitten want anders rent ze onder je uit.

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel.

Groetjes van zo'n andere lange rug rijder en knuffel aan de paarden.

Hey Hallo,jij hier Haha!

Tips zijn altijd welkom Haha! Haha!
Ja gaat zeker lekker,hoe is het met broertje lief Haha! ...nou we zijn je voorlopig nog niet voorbij,doel is wel om zo hoog mogelijk te komen Bloos Bloos

Was idd van de week al wat bezig met die korte overgangen en idd een beetje een stuiter paard,ze denk dan onwijs met me mee(lief van haar he)..maar voelde daarna wel erg fijn.
Die gebroken lijn enz zijn idd erg leuk voor paard en voor ruiter Vingers aflikken Haha!
Maar harstikke bedankt voor de tips,meld me wel weer als ik weer wat tips nodig ben Vingers aflikken Haha!
Ik zal de knuffels effe doorgeven.
Gr Jolanda en groetjes daar en ook knuffeltje voor joygrant

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:31

Ik vond het er heel netjes uitzien eigenlijk, op de wedstrijd.
Kende jullie verder alleen maar 'van bokt' .. maar in het echt veel beter en mooier om te zien hoor Knipoog

Super helder attent hoofdje heeft ze ook Haha!

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 18:41

rakkertje13 schreef:
Ik vond het er heel netjes uitzien eigenlijk, op de wedstrijd.
Kende jullie verder alleen maar 'van bokt' .. maar in het echt veel beter en mooier om te zien hoor Knipoog

Super helder attent hoofdje heeft ze ook Haha!

hey Rianne,

Ja ze is zeker een heldere tante,heeft ze geen moeite mee Haha!
dank je wel dat je het er netjes uitzag vinden,proef zelf ging helaas wat minder(183)maar ja inrijden was wel erg fijn Haha! ,zat er net wat te lang op,maar de goede dingen heb je wel goed op de foto gezet Haha!
Nogmaals bedankt voor de mooie foto's....
Ps die van jildou waren ook super mooi...