Dus ik dacht, ''kunnen we lekker nog even buiten rijden''. Eerst haar even lekker gepoetst.. Daarna opzadelen en naar de buitenbak. Eerst ben ik haar even lekker in gaan stappen! Maar na een tijdje begon het al weer wat te sputteren.. Maar we dachten het kan nog wel even
Toen we een tijdje in draf zaten ging het steeds harder regenen.. En later met een keiharde wind erbij en begon het nog harder.. Toen zijn we ook maar naar binnen gegaan want het werd iets te gek
Daar ben ik haar toen maar uit gaan stappen omdat de binnenbak helaas te klein is om ''lekker'' te rijden. Dit is de 2e keer dat ik er echt op rij dus het ziet er nog niet super uit
Maar dat komt vast nog wel!
Ze loopt soms wat diep naar beneden.. Dat is iets haar eigen houding maar dat probeer ik er nog uit te krijgen
dus graag geen reacties als ''Paardje loopt nogal opgekropt, laat ze wat losser in de mond.'' Ik heb haar zo los mogelijk dat ik nog contact heb met de mond..
Nou leuke reacties zijn iig welkom
Hier komen de foto's dan maar
Helaas ook weer erg onduidelijk 

1.Instappen

2.Wazige foto

3.Daar vond ze iets eng dus even laten kijken

4.En daar was ook iets engs

5.Even van hand veranderen

6.En toen was het witte lintje eng
(weer hele wazig foto) 

7.Even een volte

8.Draf foto (Erg charmant moment)

9.Hier had ik haar wel iets te kort omdat ze wat te snel wou en ze toen op zit en stem even iets minder luisterde (Want vond weer iets eng haha)

10. Hier vond ik haar lekker lopen..

11.Opzich leuke draffoto

12. En toen binnen nog even stappen

13. En daar zag ik iets interressants

14. Nog even verder stappen

15. En dan de laatste voor ik eraf ging

Naja zoals ik al zei;; Leuke reacties zijn welkom
Dus graag geen reacties als ''Paardje loopt nogal opgekropt, laat ze wat losser in de mond.'' Ik heb haar zo los mogelijk dat ik nog contact heb met de mond..
We zijn er mee bezig