Ze was nog maar net ingereden en stond in Engeland bijna alleen maar buiten op de wei, het was dus erg wennen voor haar en het rijden ging voor geen meter. Ze deed niets anders als met haar hoofd omhoog door de bak rennen of staken, fatsoenlijk draven, galopperen en figuren rijden kon ze absoluut niet.
Nu, 1,5 jaar later heeft ze een paar maanden in de lessen meegelopen. Door privéredenen heb ik haar heel lang niet meer gereden, maar sinds kort gaat Fleur haar weer 4x in de week rijden en ik op zaterdag ook.
Het rijden gaat al stúkken beter, ze kan al goed figuren lopen en op de hulp aangalopperen. Het blijven galoperen blijft soms [vooral in de buitenbak] nog een probleem maar ook dat gaat steeds beter.
Het ziet er natuurlijk nog niet super netjes uit maar het gaat echt al stúkken beter, ze bokt of staakt vrijwel nooit meer en is echt een hele andere, vrolijke, mooie pony geworden.
Door het mailen zijn de meeste fotos van erg slechte kwaliteit geworden maar ik plaats ze toch maar..
Dit was vorig jaar 1 van de 1e keren erop:
http://img146.imageshack.us/img146/2554 ... 009qj5.jpg
En vorige vrijdag:
1 ; Fleur even instappen

2

3

4

5 Even goed doorduwen in een bocht want dan valt ze altijd terug in draf, maar als je een paar rondjes goed vol blijft houden galoppeert ze zo door

6 Ik erop..

7 Echt jammer dat deze zo overbelicht is..

8

9

10

11

En daarna nog even heerlijk in het zonnetje zonder zadel gehobbeld
12 Fleur

13

14 en ik ook..

15

een ITP topic komt er ook nog aan
Heb weer zin in zaterdag en ik zal nog een keer aan mijn oom vragen over die foto's misschien kan dat deze zaterdag al wel !:D